2009-04-14, 22:11
Medlem
Tänkte berätta om min första gång på mefedron, mina tidigare erfarenheter är Cannabis, Amfetamin, Svamp, Benso och Tramadol/Tiparol.

Detta var cirka 5 månader sedan.

Det hela började med min polare, låt oss kalla honom knatte.
Han hade precis fått pengar för första gången på länge, han ville skaffa kräfta och jag var på att testa det för testandets skull. Hade tidigare varit emot drogen för att den var ny och så, men jag tänkte testa den en gång i alla fall.

Vi ringer några samtal bestämmer mötesplats osv, köper två gubbar, kommer hem till honom och häller ut det vita pulvret på en stor spegel mitt i rummet.

Vid det här laget hade våran gemene kompis Tjatte kommit dit också och han blev lagom pepp på att vara med, vi lägger upp varsin fet lina.

Jag drar den första linan medans mina kompisar sitter och tittar förväntansfullt på mig, luktar skit och smakar skit tycker jag.
Dom drar sina linor och sätter sig framför sina datorer.

Jag lutar mig tillbaka och inväntar effekt.. men ingeting händer, går en kvart och jag är besviken som fan. Klagar lite.
Då föreslår Knatte att jag borde dra en lina till.
Visst sa jag, drog den illa kvickt och lutade mig tillbaka.

Väntar ytterligare 15 minuter och tänker "Vafan är det här för skit egentligen."
Slappnar av, tappar alla mina förhoppningar. Knatte drar på en låt på datorn.

SMACK!

En varm känsla stiger i kroppen, jag är ett med musiken, jag sitter bara och njuter, det känns som en orgasm i hela kroppen. Kan inte göra annat än att stöna åt hur skönt det är.

En överväldigande känsla av kärlek växer i mitt huvud, jag börjar gråta av lycka.

Jag berättar för mina kamrater hur mycket jag älskar dom och att dom betyder allt för mig. Knatte och Tjatte är i exakt samma stadie som mig.

Vi älskar varandra, kramar varandra.
Att krama någon är underbart, vi bara står och kramar om varandra och berättar hur mycket vi älskar varandra.

Det hela liknar eufori känslan jag fått av stora mängder amfetamin, men starkare, mer intensivt.

Det slutar med att vi ligger i sängen utan tröjor, kramas och myser.
Efter cirka en halvtimme så reser sig Knatte upp och säger att han ska sätta på en skön låt, jag föreslår att vi ska dra en till lina först.

Helt plötsligt är jag vid spegeln på golvet, det är även mina kamrater.
Vi har redan börjat dra nästa lina, hann knappt tänka för det gick så fort.

Jag tycker helt plötsligt inte att det smakar äckligt, jag älskar det.
Njuter av varje liten klump som rinner ner i halsen.

Vi sätter på en psytrance låt, jag får gåshud över hela kroppen, underbart musikflum. Så fortsätter det tills kräftan är slut, men vi vill ha mer, vi ringer ännu ett samtal, bestämmer mötesplats och går dit för att vänta på att han ska komma.

Jag känner ett lugn i kroppen när vi går dit, det kändes som att man hade släppt lös allting som legat inombords och skavt.

Vi kommer fram till mötesplatsen.. men han är inte där, vi står och väntar och väntar, det är snöstorm, vi ringer igen och han säger att han hade glömt bort oss.

VAFAN! stått och väntat i 45 minuter i en jävla snöstorm, vi blir lacka.

Tillslut som kommer en liten bil brännandes som en galning, det är han och han är tjåkad som en idiot.
Vi får två gubbar och han bränner iväg lika snabbt som han kom dit.
Vi gittar hemmåt.

Väl hemma gör vi samma procedur igen, häller ut det på spegeln, snortar.
Det smakar som socker.. vi får ingen effekt, vi blev blåsta på 600 kr.
Värdelöst tänker jag, klockan började bli mycket..
Meckar upp en spliff och biter av en knatch, tackar polarna för kvällen och lämnar knatchen till dom.

Börjar traska mig hemmåt med en glödande splirr i mungipan, tänker att det var en rätt nice kväll ändå.. funderar över ifall det kanske skulle blivit effekt på det sista om vi hade bombat det, men släpper tanken illa kvickt eftersom jag börjar bli fett bäng.

Drar på mp-3'n flummar på vägen hem och njuter.
Kommer hem, lägger mig i min säng och pustar ut.

Slutsats: Nice effekt, Ångest på AT'n men inte så farligt.

Lovade mig själv att inte köra det något mer för att jag kände ett sug flera dagar efter, nästa gång blir det mdma eller extacy istället

Inga bieffekter som lever kvar idag.
Senast redigerad av wreak 2009-04-14 kl. 22:19.
Citera
2009-04-15, 07:37
Medlem
Har du alltså hållit dig borta från mephet i fem månader? Isf ska du ha väldigt mycket creds. Jag har många gånger hört mig själv säga att jag aldrig mer ska röra meph, men sedan kommer det där smset eller telefonsamtalet om att det finns bra meph. Då är det svårt att hålla sig borta. Jag blir lite halvt galen när jag tänker på meph. När det kommer till kritan är det en jävla skitdrog! Atn, ångesten, fy fan för ångesten! Samtidigt som det är så himla underbart. Fan. Okej, det här blev visst lite OT.
Citera
2009-04-15, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoner23
Har du alltså hållit dig borta från mephet i fem månader? Isf ska du ha väldigt mycket creds. Jag har många gånger hört mig själv säga att jag aldrig mer ska röra meph, men sedan kommer det där smset eller telefonsamtalet om att det finns bra meph. Då är det svårt att hålla sig borta. Jag blir lite halvt galen när jag tänker på meph. När det kommer till kritan är det en jävla skitdrog! Atn, ångesten, fy fan för ångesten! Samtidigt som det är så himla underbart. Fan. Okej, det här blev visst lite OT.

Japp jag testade det en gång och sket i det sen, känner många som är torsk på det och jag ville inte bli det. Jag förstår verkligen varför dom är torsk på det.
Men jag dissar verkligen pulver ifall det inte serveras framför mig gratis :P

At'n var inte så farlig för min del, haft 100 x värre på tjack. Men jag antar att At'n efter ett långt race är riktigt jobbig.
Senast redigerad av wreak 2009-04-15 kl. 10:47.
Citera
2009-04-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Japp jag testade det en gång och sket i det sen, känner många som är torsk på det och jag ville inte bli det. Jag förstår verkligen varför dom är torsk på det.
Men jag dissar verkligen pulver ifall det inte serveras framför mig gratis :P

At'n var inte så farlig för min del, haft 100 x värre på tjack. Men jag antar att At'n efter ett långt race är riktigt jobbig.

Jävligt starkt måste jag säga. Det är ju så sjukt beroendeframkallande, när man har tagit det sista är det ju fullständigt omöjligt att tänka på något annat än meph och hur man ska skaffa mer.

Jag fick ingen At alls på meph i början. Jag var inte ens trött tagen efter. Nu däremot är en annan femma. Ett rent helvete är det nu, jag blir sjuk som ett as, även att jag har extremt bra immunförsvar och innan jag började med meph hade jag inte varit sjuk på 7 år. Svår ångest får jag också, panikattacker och allt möjligt skit.
Citera
2009-04-15, 20:05
Medlem
namgrebs avatar
Bra rapport och starkt av dig att testa och låta det stanna där. Det kräver sin disciplin.

Citat:
Jag tycker helt plötsligt inte att det smakar äckligt, jag älskar det.
Njuter av varje liten klump som rinner ner i halsen.

Varför snorta ner det i magen? Då är det väll lika bra att bomba?
Citera
2009-04-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namgreb
Bra rapport och starkt av dig att testa och låta det stanna där. Det kräver sin disciplin.

Varför snorta ner det i magen? Då är det väll lika bra att bomba?

Tackar duvet det är ju alltid lite som rinner ner i halsen och kittlas när resten ligger i näsan och fräter.
jo man kanske skulle bombat istället, hört att effekten blir bättre då.
Senast redigerad av wreak 2009-04-16 kl. 11:51.
Citera
2009-04-18, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Tackar duvet det är ju alltid lite som rinner ner i halsen och kittlas när resten ligger i näsan och fräter.
jo man kanske skulle bombat istället, hört att effekten blir bättre då.

Men det är ju kul att snorta Sitter med ångest idag och har lovat mig själv att ta det igen.
Citera
2009-04-30, 09:20
Bannlyst
Tur i oturen då att jag fick skit meph första gången jag testade det, sen dess har jag hatat det.
Citera
2009-05-01, 23:26
Medlem
gazms avatar
Underbara effekter den där godsaken verkar bjuda på.
Citera
2009-05-02, 12:21
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gazm
Underbara effekter den där godsaken verkar bjuda på.

Jodå, det är en helt okej stimulant.

Men den klår inte MDMA i empatogenitet, och den klår inte amfetamin som psykostimulantia.

Bra rapport. Den fångar första konfrontationen med ett stadigt mephedrone-rus väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in