• 1
  • 2
2009-04-14, 21:19
Medlem
927s avatar
hur långt är en bit in i installationen

raid borde inte vara nåt beskymmer då det går att välja bort (eller välja IDE, om jag minns rätt) i bios ,vissa diskar regerar olika om detta är problemet
Citera
2009-04-14, 21:20
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbatjovOMG
Jag har kört den i en annan dator som hittar den och kan se hur stor den är osv, verkar inte vara några problem på disken.

jo men har du testat göra en windows installation på den
Citera
2009-04-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
hur långt är en bit in i installationen

raid borde inte vara nåt beskymmer då det går att välja bort (eller välja IDE, om jag minns rätt) i bios ,vissa diskar regerar olika om detta är problemet

Alltså, installationen avbryts när windows fortfarande håller på att läsa in filer från installationsskivan, drivers osv alltså.

Och till ".......";
Jag får nog koppla i den i den gamla burken och dra ett diagnostest.

Tror ni annars att det skulle gå bra om man installerade färdigt Windows med disken i en annan burk och sedan bara sätta den i denna burken?
Citera
2009-04-14, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gorbatjovOMG
Alltså, installationen avbryts när windows fortfarande håller på att läsa in filer från installationsskivan, drivers osv alltså.

Och till ".......";
Jag får nog koppla i den i den gamla burken och dra ett diagnostest.

Tror ni annars att det skulle gå bra om man installerade färdigt Windows med disken i en annan burk och sedan bara sätta den i denna burken?

Nej du kan inte installera windows från en annan dator och sen föra över disken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in