• 1
  • 2
2009-04-15, 08:39
Medlem
Roflsteins avatar
Dom flesta andra lnder tar ju inte in Snus i lnderna nd. s det blir nog svenskt ska du se.
Citera
2009-04-15, 08:43
Medlem
Tnk om hundra r nr vi svenskar kan ppeka framfr en snusande kines att det minsann var vi som kom p denna produkt och f en wow-reaktion av denne kines, det skulle vara trevligt.
Citera
2009-04-15, 09:09
Medlem
LIDMANs avatar
Jag tycker att snus skulle vara lagligt och sljas verallt i vrlden, d jag reser mycket och just nu r det svrt att f tag i snus verallt!
Citera
2009-04-15, 15:51
Medlem
VVeeDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiktorsson9
Extra sterk finns ju i sverige med nu !

ja jag vet de snusar det, men det lanserades i norge inan det kom till sverige det va de ja menade.
Citera
2009-04-19, 15:53
Medlem
nVcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbadur5
Detta var det dummaste jag hrt.

Vad fan Svenskt snus borde ju vara Sveriges stolthet runt om i vrlden.

St fr den yppersta, finaste och strsta kavalitts processen tobak ftt uppleva.

Kubanska cigarrer kan dra t helvete !!

Instmmer. Tycker det r ganska hftigt nr man trffar amerikanare som gr runt med en generaldosa p svenska och allt (i USA d).
Citera
2009-05-06, 22:22
Medlem
Snus r ganska vanligt i Sydafrika och Indien. ven i Thailand kan man hitta snus, men det r d den Indiska varianten.

/Johan
Citera
2009-05-07, 00:05
Medlem
Hofmanns avatar
Jag har brjat se det som en mission att frlsa mnniskor i andra lnder. Frmst i mer machobetonade omrden. Min senaste mission gick till Moskva (dr snus visserligen redan sljs) dr jag lyckades frlsa en sjl.
Citera
2009-05-07, 00:44
Medlem
Roll8ors avatar
Jag fick stryk av en polack en gng nr jag bjd honom p snus.
Annars r det vl allmnt knt att snusfrbudet r tack vare cigarettbolagens lobbying och mutor till EU.
Citera
2009-05-07, 12:23
Medlem
snelpolaks avatar
Fr oss som har aktier eller planerar att kpa aktier i swedish match vore det ypperligt om snuset spreds ver hela vrlden.
Citera
2009-05-07, 16:43
Medlem
whiteboys avatar
Ska vi f njuta ska andra f njuta! Jag tycker ocks att snus knns svenskt p ngot stt, men inte fan ska bara svenskar snusa bara fr de!
Citera
2009-05-07, 21:38
Medlem
Svenskt snus

Tja

Ni vet att det r p gng med ett RIKTIGT svenskt snus va?!?

I vanliga fall r ju tobaken kpt frn afrika eller sydamerika, men nu har man faktiskt odlat tobak i Sverige igen. Det gjordes fr lnge sedan och nu har man gjort ett nytt frsk...

http://www.flsnus.se/sw22714.asp

Samma fretag som gr Granit, Lucky Strike och Mocca.

/Johan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in