finns det någon vanlig dricka som smakar energidryck? har testat sodastream-blandningen. Inte god. Kan man göra sin egen blandning? behöver inte vara några vitaminer eller sånt, är smaken jag är ute efter. Så billigt som möjligt de små burkarna är ju inte billiga om man bara dricker dem varje dag för smakens skull
edit: menar som redbull inte sånt power/gatorade-pulver man kan köpa. Gelehallon ska de smaka men inte äkkligt som battery
Senast redigerad av Andre-H 2009-04-14 kl. 14:03.
Hmm det närmaste du kommer till energidrycks-smak i något som inte är en energidricka är väl ooze, annars så kan vissa äppelcider ha en liknande smak tycker jag.
befinner mig i australien. Alla sorter som smakar redbull kostar som redbull 15kr sen är vissa ioförsig större typ rockstar och mother. Men jag tänkte det kanske finns nån essens man droppar en droppe i lite sockerlösning och vips...
Jag gillar Lidls, men om du vill ha hallonsmak kan du blanda i en liten skvätt Fun light med hallonsmak, den är god. Jag tar den ofta i fil eller yoghurt också. Dom andra smakerna är också goda, särskilt den med persikosmak.