2009-04-14, 11:51
Medlem
Maizers avatar
Hejsan! Sista dagen att söka idag, och jag har kommit på att jag nog ska söka något. Kan ni ge mig tips på program som inte kräver Ma B eller Ma C då jag ej fick det i gymn. och ej hunnit läsa det än. Skulle vara väldigt tacksam!
Om tråden skulle vara helt fel ute kan väl mod låta den vara bara denna dag iaf då det ju är sista dagen.
Mvh
Citera
2009-04-14, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maizer
Hejsan! Sista dagen att söka idag, och jag har kommit på att jag nog ska söka något. Kan ni ge mig tips på program som inte kräver Ma B eller Ma C då jag ej fick det i gymn. och ej hunnit läsa det än. Skulle vara väldigt tacksam!
Om tråden skulle vara helt fel ute kan väl mod låta den vara bara denna dag iaf då det ju är sista dagen.
Mvh

Högskola,folkhögskola eller ky utbildningar? Kanske någon fristående? Bara googla på nåt du är intresserad av med + utbildning så brukar det dyka upp nåt.. jag har själv sökt speldesign och kriminologi :P
Citera
2009-04-14, 14:08
Medlem
Maizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3obarn
Högskola,folkhögskola eller ky utbildningar? Kanske någon fristående? Bara googla på nåt du är intresserad av med + utbildning så brukar det dyka upp nåt.. jag har själv sökt speldesign och kriminologi :P
Universitet var tanken! Jag har försökt hitta, men det finns ju ett hav av program så tanken var om någon visste några program där det inte krävdes på rak arm. Jag ber alltså inte att någon ska googla åt mig.
Speldesign och kriminologi, det måste ju vara fristående kurser?
Citera
2009-04-14, 14:26
Medlem
Citat:
Mvh

Du missade skriva en viktig detalj, nämligen vad du är intresserad av!
Citera
2009-04-14, 14:32
Medlem
Maizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomi4life
Du missade skriva en viktig detalj, nämligen vad du är intresserad av!
Ja men det var ju inte frågan nu, utan mer vilka det finns som inte kräver ma b! Morsan tjatar som fan, orkar inte ha mig hemma och slacka. Så om jag kan få några att välja på måste ju något vara mer intressant än det andra iaf!
Citera
2009-04-14, 14:57
Medlem
Skandiss avatar
http://prod.kursinfo.vxu.se/public/ViewCourseOcc.aspx?KtAnmKod=06108&KtTermin=20091&L ang=Sv

Kräver endast Svenska B!
Citera
2009-04-14, 15:28
Medlem
Maizers avatar
Hahah wtf?!
Citera
2009-04-14, 15:54
Medlem
gTab2s avatar
Vad har du för betygssnitt / HP-resultat då ?
Citera
2009-04-14, 16:00
Medlem
Maizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gTab2
Vad har du för betygssnitt / HP-resultat då ?
Vet inte gymn. men hp 1,1 tror jag om jag inte minns fel. Bara gjort en gång och trodde jag skulle befinna mig utomlands nu när HP var i vår men det var jag inte så det var en miss
Citera
2009-04-26, 21:47
Medlem
Citat:
Universitet var tanken! Jag har försökt hitta, men det finns ju ett hav av program så tanken var om någon visste några program där det inte krävdes på rak arm. Jag ber alltså inte att någon ska googla åt mig.
Speldesign och kriminologi, det måste ju vara fristående kurser?

Kriminologi var en fristående ja :P Speldesign ky utbildning, sen har jag också sökt journalistik på folkhögskola
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in