2009-04-14, 03:59
Medlem
--------------------------------------------------------------------------------

Jag har en hårddiskar (En lagringsdisk med Windows Xp OS) och jag bestämde mig för att byta till Ubuntu så jag startade upp med skivan och valde att installera, så sedan ändrade jag storleken på disken med installationsprogrammet för att inte störa min lagringsdisk med XP på tänkte köra dualboot, men processen med storleken på partitionen hängde sig så datorn fick stå på en hel dag men installationen hade inte rört på sig alls, så jag fann ingen annan lösning än att stänga av datorn, när jag startar kommer det upp att det fattas Windows-filer, jag har även startat upp med Hirens Boot CD för att kolla om allt finns kvar i mina lagringsmappen och det gjorde det. Jag har även försökt att installera en ren Windows kopia över men enligt installations programmet är partitionen tom. Och i Ubuntu Live hittar jag inte partitionen. Hur kan jag göra för att kunna installera ett operativsystem för att bränna ut all backup? Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in