2009-04-15, 19:24
Medlem
Clit_Commanders avatar
min polare brukar dra lite gammalt meck och ibland ren tobak bara för att "fylla på"
Citera
2009-04-15, 19:27
Medlem
LevOchLatLevas avatar
min polare som är ngt utav en nikotinslav har gjort detta vid tillfällen då vi endast haft otroligt små mängder att föda hans begär med.. mindre "waste" precis somm spliff vs bong med cb... det är väl inte så konstigt..
gnälliga är ni
Citera
2009-04-15, 19:34
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LevOchLatLeva
min polare som är ngt utav en nikotinslav har gjort detta vid tillfällen då vi endast haft otroligt små mängder att föda hans begär med.. mindre "waste" precis somm spliff vs bong med cb... det är väl inte så konstigt..
gnälliga är ni

Är nikotinslav själv och har någon natt suttit och rökt fimptobak i burk , har även en polare som är heltorsk (heroinist-style) på c-b och sitter och röker tobak i bongen när han är tom och väntar på nytt...
Citera
2009-04-15, 21:53
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salzalada
Jag har antagligen fått det om bakfoten. :P
Men händer det ingenting med nikotinhalten när röken går genom vattnet?

Men tänk förfan! Nikotinet är i röken, röken är i bubblor. Det är ju inte som om alla ämnen i röken blandas ut med vattnet för att sen igen bli rök när du ska andas in det.
Citera
2009-04-15, 22:25
Medlem
Gammeljudens avatar
Klart man kan röka tobak i en bong, men då gäller det att man hittar någon som inte river sönder halsen / smakar förjävligt... helst en light-sort också, om man nu inte gillar nikotin kicken.
Citera
2009-04-16, 01:53
Medlem
WalkItOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LevOchLatLeva
gnälliga är ni
Samma här! Och jag får hålla med om att det är några gnälliga jäklar här.
Ni låter som barn som inte kan förstå hur föräldrarna klarar av att dricka kaffe/röka cigaretter. (Och det säger jag utan att påstå att jag är er pappa.)
Citera
2009-04-16, 14:40
Medlem
Hunden90s avatar
du hostar bara massa
Citera
2009-04-16, 15:24
Medlem
azAZ09s avatar
onödig tråd precis som "höll på dö av hasch"

varför ska man röka tobak i bong? ... (klart det går, wtf)
då man gör det är det helst blandat med hasch?
annars kan man väl röka cigg som vanligt
Citera
2009-04-16, 15:36
Medlem
antagonistens avatar
Cannabis -> Tobak
/Moderator
Citera
2009-04-16, 18:40
Medlem
azAZ09s avatar
Nu förstod jag inte?
Citera
2009-04-16, 21:56
Medlem
Jo de går, minns min första bong jag gjorde, visste inte riktigt vad det var, var väl 11år och en kille som nyss kommit ut från kåken visade mig hur man gjorde PET-bong, sen satt jag på min skolas tak klockan 05.00 en sommar morgon och hostade lungorna ur mig när jag rökte rulltobak i den.. fyfan.. Minns hela den natten som den var igår..

Så svar, ja det går, men det smakar för-jävligt, luktar förjävligt och dina lungor kommer begå suicid. Bongvatten som det endast rökts tobak i luktar fan värre än brajj-vatten. Det luktar ÄGG bokstavligen.
Citera
2009-04-30, 13:23
Medlem
Gaasis avatar
Fråga!

Någon som vet om det går att röka vattenpipstobak i en bong? Praktiskt sett borde det gå även om man då skippar kolet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in