Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66
Jag fick en tråd om attacken mot TVShack låst och blev hänvisad till en megatråd om vilka hubbar och trådar som är nere. Jag tog kontakt med trådlåsaren eftersom TVShack inte är en tracker eller hubb och eftersom den inte var nere, så jag tycker att det var fel att låsa tråden, men fick aldrig något svar
Megatrådar i sig tycker jag är ett ännu tokigare påfund. Får man en tråd ihopklistrad med en annan på flera hundra inlägg så är risken stor att man dödar den första tråden för vilken "normal" person har tid eller ork att hänga med i en bautatråd?
Jag håller med till fullo faktiskt, men jag anser detta är den bästa lösningen istället för att ha hundratalet trådar om samma sak och samma vinkel.
Citat:
Ursprungligen postat av snabelmannen66
Ta efterlysningstråden i filmforumet som exempel. Efterfrågar jag film A så får jag nästa lika många svar som det kinesiska alfabetet har tecken, och merparten av dem innehåller inte svaret på frågan. Istället för att skapa en jättelång tråd så borde man utöka Flashback med ett underforum; hellre ett forum för mycket
hur menar du nu?
Ett forum för varje fråga?
Jag är inte så förtjust i megatrådar, men det är som sagt bästa lösningen för att slippa korspostningar och för att ha all info på ett ställe.