2009-04-13, 23:07
Medlem
Ahlgrensbilars avatar
Jag r en flitig anvndare av msn och har nu ftt ett problem i form av att jag mste klicka i meddelanderutan fr att skriva ett nytt meddelande varje gng jag skickat ivg ett, vilket r vldigt frustrerande nr man skriver s mycket som jag gr. Detta uppstod efter att jag installerat betaversionen av Safari 4, kan det ha ngot med detta att gra? Vet ngon hur det ska lsas? Snlla.
Citera
2009-04-13, 23:42
Medlem
hagiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlgrensbilar
Jag r en flitig anvndare av msn och har nu ftt ett problem i form av att jag mste klicka i meddelanderutan fr att skriva ett nytt meddelande varje gng jag skickat ivg ett, vilket r vldigt frustrerande nr man skriver s mycket som jag gr. Detta uppstod efter att jag installerat betaversionen av Safari 4, kan det ha ngot med detta att gra? Vet ngon hur det ska lsas? Snlla.

Vilken msn-klient anvnder du?
Citera
2009-04-14, 01:03
Medlem
phanderss avatar
Det lter som du kr betan av Messenger 8? Det tyckte jag var sanslst irriterande med skiten s jag tog bort det.

Testat att tab:a?
Citera
2009-04-14, 16:52
Medlem
smurfehs avatar
Jag anvnder msn ytterst sllan, men mrkte ocks detta problemet nr jag anvnde Microsoft Messenger fr att kolla ngra visningsbilder d adium kukade ur, strde mig ngot extremt p det. Vet inte om det har med Safari 4 beta att gra, men fr vrigt har jag ven det installerat. :0
Citera
2009-04-14, 17:26
Medlem
kadabas avatar
det har med safari-betan att gra. verge microsoft messenger och ls mer hr:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=872979
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem