Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-13, 23:07
Medlem
Ahlgrensbilars avatar
Jag är en flitig användare av msn och har nu fått ett problem i form av att jag måste klicka i meddelanderutan för att skriva ett nytt meddelande varje gång jag skickat iväg ett, vilket är väldigt frustrerande när man skriver så mycket som jag gör. Detta uppstod efter att jag installerat betaversionen av Safari 4, kan det ha något med detta att göra? Vet någon hur det ska lösas? Snälla.
Citera
2009-04-13, 23:42
Medlem
hagiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlgrensbilar
Jag är en flitig användare av msn och har nu fått ett problem i form av att jag måste klicka i meddelanderutan för att skriva ett nytt meddelande varje gång jag skickat iväg ett, vilket är väldigt frustrerande när man skriver så mycket som jag gör. Detta uppstod efter att jag installerat betaversionen av Safari 4, kan det ha något med detta att göra? Vet någon hur det ska lösas? Snälla.

Vilken msn-klient använder du?
Citera
2009-04-14, 01:03
Medlem
phanderss avatar
Det låter som du kör betan av Messenger 8? Det tyckte jag var sanslöst irriterande med skiten så jag tog bort det.

Testat att tab:a?
Citera
2009-04-14, 16:52
Medlem
smurfehs avatar
Jag använder msn ytterst sällan, men märkte också detta problemet när jag använde Microsoft Messenger för att kolla några visningsbilder då adium kukade ur, störde mig något extremt på det. Vet inte om det har med Safari 4 beta att göra, men för övrigt har jag även det installerat. :0
Citera
2009-04-14, 17:26
Medlem
kadabas avatar
det har med safari-betan att göra. överge microsoft messenger och läs mer här:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=872979
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem