2009-06-18, 15:17
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Ok, tack för svar. Hade tänkt gå på ngn av Spurs hemmamatcher, det blir väl inte i början eller slutet på säsongen. Tanken är väl att åka strax innan nyår.

En mycket bra tanke. Stämningen på WHL är magisk och spelet gör det inte sämre.
Citera
2009-06-18, 17:30
Medlem
Aldebarans avatar
Lite OT

Om man ska över och se en PL-match så rekommenderas det starkt att passa in ett besök på någon match i de lägre divisionerna. En kontrast till PL-matcherna.
Kan själv rekommendera att kolla in Wimbledon. Hade över 3000 på flera matcher den gångna säsongen. Nu gick de upp också så det lär inte bli sämre.
Billigt inträde och bra stämning.

OnT, om man inte har sympatier för något speciellt lag i PL och mest vill se en match för att berätta för polarna är Fulham det bästa alternativet i London.
Egen läktare för turister, hyffsat billigt, ganska enkelt att få tag på biljetter förutom till stormatcherna. Sen är dom ju bra nuförtiden.

Undvik Arsenal. Dyra biljetter, tråkig stämning om de inte spelar bra samt en arena utan charm.
Citera
2009-07-08, 22:30
Medlem
samtron12s avatar
Tror ni det blir jävligt svårt att få lösbiljetter till tex Chelsea- Liverpool?
Vad brukar priset ligga på?

Funderar på att åka över och se Chelsea- Liverpool den 3:e oktober, men det kan man väl fetglömma eller?
Citera
2009-07-08, 22:34
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Tror ni det blir jävligt svårt att få lösbiljetter till tex Chelsea- Liverpool?
Vad brukar priset ligga på?

Funderar på att åka över och se Chelsea- Liverpool den 3:e oktober, men det kan man väl fetglömma eller?

Jag skulle nog sticka ut hakan och skriva, glöm det!
Citera
2009-07-08, 22:40
Bannlyst
Enda problemet med att se fotboll live tycker jag är detta:

http://bogdandr.files.wordpress.com/2009/04/camp_nou_-_interior_20051.jpg

vem i helvete kan njuta av en match om man sitter högst upp där vid resultattavlan? Seriöst? Får svindel bara jag tänker på att sitta så där extremt högt upp.
Citera
2009-07-08, 23:32
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
Hur är anfield? Liverpoolsupportrar?

Om du ska gå på Anfield och inte håller på bortalaget så måste du lära dig "You'll Never Walk Alone" utantill.
Citera
2009-07-08, 23:33
Medlem
Mitt tips är att du struntar i PL. Sök dig till de lägre divisionerna om du vill slippa alla Japaner som knäpper kort och den genuint oäkta brittiska känslan som är hela grejen med att gå på fotboll i England.
Citera
2009-07-09, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Ok, tack för svar. Hade tänkt gå på ngn av Spurs hemmamatcher, det blir väl inte i början eller slutet på säsongen. Tanken är väl att åka strax innan nyår.

har varit över på en del Spurs-matcher... antingen fixat biljett själv (är medlem i klubben), då är det sällan problem att få tag på biljetter till matcher som det inte är något jättestort tryck på. Dock är White Hart Lane alltid mer eller mindre slutsålt, så att vara ute i hyggligt god tid skadar ändå inte.

har även rest med svenska supporterföreningen, de genomför iaf två resor per säsong där det kanske är 50-talet spursare från sverige som åker över, då fixar de biljett (för att vara garanterad plats ska man även vara medlem i engelska klubben), hotellpaket och så...

lycka till, hoppas du kommer över! Det är riktigt roligt att gå på PL-fotboll och Tottenham har generellt riktigt bra stämning på sina hemmamatcher.
Citera
2009-07-09, 15:30
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Om du ska gå på Anfield och inte håller på bortalaget så måste du lära dig "You'll Never Walk Alone" utantill.
Torres-sången är väldigt poppis på anfield också, så även den bör man lära sig. Jag har varit på anfield tre gånger nu, ska försöka åka ner en eller två gånger kommande säsong. Har dock inte lyckats få biljetter på the kop ännu
Citera
2009-07-09, 15:54
Bannlyst
Här borde folk länka dom här billiga biljetterna, min polare köpte Man united - Man city biljett för 2 tusen och det var från norsk sida.

Någon som vet liknande sidor? Där man blir medlem och får rabatt? Förutom officiella supporter sidan..
Citera
2009-07-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimac
Här borde folk länka dom här billiga biljetterna, min polare köpte Man united - Man city biljett för 2 tusen och det var från norsk sida.

Någon som vet liknande sidor? Där man blir medlem och får rabatt? Förutom officiella supporter sidan..

Och då kan det ju vara bra om du säger vilken sida det var om man nu skulle länka till billiga biljetter, och jag vet inte om 2000 är så billigt...
Citera
2009-07-09, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Och då kan det ju vara bra om du säger vilken sida det var om man nu skulle länka till billiga biljetter, och jag vet inte om 2000 är så billigt...

För boende osv? är det inte billigt? Om jag mins rätt kostar en toppmatch i PL ca 4,6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in