Citat:
Ursprungligen postat av SydsvenskaAnna
Mishima
Det är tredje gången den läggs ut här, du har redan lagt ut den en gång innan.
Vi vill att du reagerar på det sätt du gör. Att forumet Daniel Sandström kändisskvaller ägs av nära och kära till Daniel Sandström och Sydsvenskan vet alla med lite kunskap om hur människor agerar. Varför skulle annars den ilskna reaktionen komma.
Verkar vara ett getingbo det här. gutten är arg som ett bi.
Vänligen
Mediagranskarna
ps
gutten nu får du minsann ta och dämpa dig lite, annars blundar vi när vi läser dina kommentar. Du får sitta längst bak så länge.
Den enda relationen jag har till Sydis är som kund. Jag är inte särskilt ilsk. Jag tycker att detta är rätt roligt. Du har än så länge bjudit på en underhållande föreställning.
Företagen som nämns i artikeln är Torvald invest/Bostadsmäklarna i Malmö AB, Malmöhus Mäklarna, Property Fastighetskonsult, Jörnklev i Malmö AB, Christian Hellberg, Mäklarfirman Sunnanväder, Mäklare Duivens AB, Anders Hansson Fastighetsförmedling, Fem mäklare i Malmö AB, Östergården Fastighetsförmedling, Bülows Fastighetsförmedling AB, Plautus fastighetsbyrå, Mäklarfirman Paul Eriksson, Bodirekt Mäklarjouren i Sverige, Property Center Sweden, Equestrian Collect-A-Card Försäljnings AB, Bo-laget fastighetsförmedling & Kvadratmetern M2.
Alla dessa företag fuskade eller slarvade med skatten år 2003. Det står i en artikel som Sydsvenskan publicerade den 22:a januari 2007. Ni får gå till biblioteket för att läsa den för att mäklarna har efter påtryckningar fått tidningen att ta bort artikeln från nätet.