2009-04-12, 01:44
Medlem
2 personer skottskadade vid två olika tillfällen under en och samma kväll. Någon som vet något mer?
http://www.bt.se/nyheter/tva-personer-skjutna-i-boras%281265810%29.gm
Citera
2009-04-12, 01:45
Medlem
http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Boras-Tva-personer-skjutna&notisid=43414
Citera
2009-04-12, 01:46
Medlem
Kenty-59s avatar
Undra om dom har nåt samband med varann skjutningarna..
Citera
2009-04-12, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Undra om dom har nåt samband med varann skjutningarna..
Det känns ju som det. Borås är ju inte jättestort och att två skjutningar skulle äga rum på samma kväll inom loppet av nån timme verkar jävligt osannolikt. Gissar på hämndaktion av något slag..
Citera
2009-04-12, 01:51
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Staffan Dahlborg vid Göteborgspolisen bekräftar att det rör sig om två skottlossningar, men lämnar inga ytterligare uppgifter.

Ärendet har förts över till länskriminalen, säger han till TT.
Måste väl vara nåt gängrelaterat eftersom man är så snabb koppla in länskriminalen, eller..
Citera
2009-04-12, 01:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Området Hulta är i klass med Angered i Göteborg, allt pack samlat på ett ställe. Hedvigsborg är inte mycket bättre.
Citera
2009-04-12, 01:54
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Området Hulta är i klass med Angered i Göteborg, allt pack samlat på ett ställe. Hedvigsborg är inte mycket bättre.
Är det några speciella gäng som man kan koppla till dom där platserna, t.ex att nån ur ett gäng blivit nerskjuten på plats A och att det gänget sedan åkt till plats B och utkrävt hämnd..
Citera
2009-04-12, 01:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Är det några speciella gäng som man kan koppla till dom där platserna, t.ex att nån ur ett gäng blivit nerskjuten på plats A och att det gänget sedan åkt till plats B och utkrävt hämnd..

Helt ärligt så vet jag inte, ska bli intressant att följa upp, ska höra med en bekant om han vet vilka det handlar om, får göra detta under morgondagen.
Jag misstänker att BMC har ett finger med i spelet..
Citera
2009-04-12, 02:03
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Helt ärligt så vet jag inte, ska bli intressant att följa upp, ska höra med en bekant om han vet vilka det handlar om, får göra detta under morgondagen.
Jag misstänker att BMC har ett finger med i spelet..
Dom här ryktena om att O.G skulle finnas i Borås då, var det nåt annat än rykten..
Citera
2009-04-12, 02:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Dom här ryktena om att O.G skulle finnas i Borås då, var det nåt annat än rykten..

Någon OG finns inte i Borås det är jag 110% säker på.
Citera
2009-04-12, 02:10
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Någon OG finns inte i Borås det är jag 110% säker på.
Ok, litar på ditt ord..
Men vet det skrevs i nån annan tråd för nån vecka sen att dom skulle finnas där, men var väl nån som hade önskedrömmar..
Citera
2009-04-12, 02:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ok, litar på ditt ord..
Men vet det skrevs i nån annan tråd för nån vecka sen att dom skulle finnas där, men var väl nån som hade önskedrömmar..

Precis, önskedrömmar och inget annat. OG består bara av en neger och en babian, du vet vilka jag menar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in