2009-04-11, 22:59
Medlem
Pikebums avatar
från http://www.teknikmagasinet.se/

Clone a Willy
Klona ditt favoritorgan! Först gör du en avgjutning i formmassan. Häll därefter gummiblandningen i formen och fäst vibratorn. Låt stelna i 24 h och du har en perfekt avgjutning där vare kurva och åder på originalet finns med. Klonen ger oändligt många möjligheter: Du kan ge kroppslig njutning åt alla som åtrår dig, utan att du själv behöver kopulera likt en avelstjur. Kanske din partner inte har uthålligheten som önskas? När det verkliga exemplaret gjort sitt är det bara att låta kopian ta över. Och är du möjligtvis ovanligt välutrustad, eller kanske en åldrande alfahanne och framgångsrik författare/journalist/programledare med särskilt intresse för jakt, kan du göra dussintals avgjutningar för att sälja dyrt på eBay! Har du inte överskattat din egen dragningskraft och perfektion lär du bli rik som ett troll.
Citera
2009-04-11, 23:01
Medlem
SQZs avatar
Förstår inte din fråga riktigt
Det är väl bara någonting dom tyckte var roligt och skrev dit som beskrivning.
Citera
2009-04-11, 23:05
Medlem
Pikebums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SQZ
Förstår inte din fråga riktigt
Det är väl bara någonting dom tyckte var roligt och skrev dit som beskrivning.

Du kanske har rätt? Men varför skriver nåt sånt isf?
Jag tycker det liknar en passning till någon
Citera
2009-04-11, 23:08
Medlem
SQZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikebum
Du kanske har rätt? Men varför skriver nåt sånt isf?
Jag tycker det liknar en passning till någon

Ja, nu när du säger det så låter det lite som en väldigt snuskig gubbe som älskar att jaga pirater och har ett väldigt jobbigt efternamn.
Citera
2009-04-11, 23:10
Medlem
.50cals avatar
jag har klonat min och sålt, dock inte på ebay men till min tjejs polare! Blir kåt varje gång jag tänker på henne nu efter det, trotts att hon e ful!
Citera
2009-04-11, 23:12
Medlem
Pikebums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SQZ
Ja, nu när du säger det så låter det lite som en väldigt snuskig gubbe som älskar att jaga pirater och har ett väldigt jobbigt efternamn.

Gijl,, Guijl,, Gill Äh...
Citera
2009-04-12, 00:33
Medlem
Imass avatar
Trodde det var en vanlig "Persson" Men blev grymt äcklad efter jag kom på mig själv ha gissat.
Citera
2009-04-12, 02:09
Bannlyst
Teknikmagasinet brukar väl rätt ofta ha lite halskumma beskrivningar? Lite små kul ändå.

Ingen som har en RIKTIG! FB-kuk som ska klona och lägga upp på Tradera?
Citera
2009-04-12, 02:22
Medlem
MajorMongos avatar
Tror inte det är en passning. Fast om det skulle vara det gissar jag på Björn Ranelid.
Citera
2009-04-12, 03:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag trodde det var den där skämtartikeln som man ska gissa på för att vinna pengar som TS menade, så jag gick in på sidan för att se vad ni snackar om och då möttes jag av en stor Clone a Willy i choklad som man uppmanas att äta upp efteråt

Clone a Willy - Choklad
Klona ditt favoritorgan... och ät upp det! Först gör du en avgjutning i formmassan. Häll därefter medföljande chokladblandning i formen. Låt stelna, och efter en stund har du en perfekt avgjutning där vare kurva och åder på originalet finns med. Är du en egenkär person kan du nu njuta av dig själv i fulla drag och manifestera din kärlek i ett chockladfrosseri utan like. Eller så kan du välja att dela ditt mest intima med någon du tycker om. Möjligheterna är oändliga!

Pris: 199.90 kr

Obs! Chokladmodellen av Clone a Willy är inte lämplig för sexuell stimulans.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2009-04-12 kl. 03:40.
Citera
2009-04-12, 06:16
Medlem
Julius Moscas avatar
Jan Guillou så klart - vem annars!
Citera
2009-04-12, 10:16
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Jan Guillou så klart - vem annars!