2013-08-07, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Ponera att man skulle vara intresserad av att gå med, hur går man tillväga då? Denna fråga är rent hypotetisk och bör inte behandlas som en förfrågan utan enbart för va den är, en undran. mvh

Skriv en ansökan och sänd den till Presidenten i klubben D*nnis Ros*nqvist så får du säkert svar på din fråga.
Citera
2013-08-09, 16:03
Medlem
zebbe36s avatar
Eller åk ner till klubbhuset och börja snacka med gubbarna. Dom klurar nog ut vad du är för en person rätt snabbt.
Citera
2013-08-26, 14:02
Medlem
killerboots avatar
Dom växer och gror i kumla hörde att ett 15 tal parta i helgen där nånstans
Citera
2013-09-01, 01:51
Medlem
Finns RR kvar och vad är det för killar som är med, har kerry och tony något med dom och göra och hur ser det isf ut mot Halmstad bildningen där eftersom att det finns många resande där och varför nämns inte namnen som släkt namn såsom lundberg dagg delfin widegren rosengren björk Magnusson wigart o.s.v istället för andra efternamn?
Citera
2013-09-22, 17:12
Medlem
Bloodbounds avatar
Stämmer det att de har etablerat sig i världsmetropolen Filipstad? Eller är det ett gäng typer som påstår sig vara medlemmar för att få någon form av respekt, utan att den riktiga klubben vet om detta? Är iaf ett gäng ljusskygga typer som tydligen har startat en avdelning enligt dem själva.
Citera
2013-10-29, 00:19
Medlem
Romano i Sandviken , finns dom kvar? Är bröderna B*ckm*n kvar tillexempel.
Tkr man inte hört något på mycket länge .
Vilka är mer kvar isådanfall och har dom någon marknad i Sandviken övht?
Citera
2013-10-31, 00:41
Medlem
Jag är sjukt nyfiken på vad som händer i sandviken. Efter att jag skrev igår kom de på tal om dom med en vän. Och tydligen skall en av grabbarna i just Sandviken vara ett riktigt stolpskott som åker till uppsala och bryter garage för att tortera en äldre man och ta hans guldtänder, detta berättar han tydligen vitt och brett om också . Dom verkar inte så smarta om dom pratar om sina brott öppet bland icke kriminella. Tydligen skall detta bara skett på av tristess dessutom,så galna verkar dom ju vara iallafall ....fast inte på sin hemort.
Ingen som vet något om hur pass aktiva dom är i just viken? Tänker kan man göra något sånt här borde det vell finnas endel mörkat även i sandviken?
Citera
2013-11-04, 01:08
Medlem
baron-brazils avatar
Du är så jävla efterbliven alltså.
1. Romanos är ingen kriminell organisation.
2. Romanos Sandviken är långt ifrån några dumskallar.
3. Är du så nyfiken så föreslår jag att du kliver ner på en fest och presenterar dig.
Citera
2013-11-04, 01:54
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
3. Är du så nyfiken så föreslår jag att du kliver ner på en fest och presenterar dig.

Nej inte är dom kriminella inte, här där jag bor har eller ska ca 75% av dom sitta inne men dom är nog oskyldigt dömda stackarna😝
Citera
2013-11-04, 09:53
Medlem
Playkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil

Ändå är man lierade med Bandidos MC och dom är väl lika rena som Resande Romano.Eller hur ??? Tror inte polisen har samma fina syn på RRs hederlighet.
Citera
2013-11-04, 17:08
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playking
Ändå är man lierade med Bandidos MC och dom är väl lika rena som Resande Romano.Eller hur ??? Tror inte polisen har samma fina syn på RRs hederlighet.
Din lilla hora! ROMANO heter det. Att inte din lilla hjärna fattar det nån gång. Så du menar att alla i Bmc är kriminella? ojoj nu ser man vad det är för sjuka jävlar det är som uttalar sig för det mesta här på fb, ta nu för fan och kryp under den sten du kom ifrån.
Citera
2013-11-04, 20:24
Medlem
Playkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Din lilla hora! ROMANO heter det. Att inte din lilla hjärna fattar det nån gång. Så du menar att alla i Bmc är kriminella? ojoj nu ser man vad det är för sjuka jävlar det är som uttalar sig för det mesta här på fb, ta nu för fan och kryp under den sten du kom ifrån.

Du är ju för fan dum i hela huvudet, det är klart att jag vet att det heter Romano och jag tror säkert att det finns några få icke kriminella i både BMC och likadant i ROMANO . men att tro att dessa två organisationer är icke kriminella är lika befängt som att tro på tomten (men du tycks ju tro på tomten)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in