• 1
  • 2
2009-04-10, 23:36
Medlem
m00hs avatar
vlc media player. Inget alls i den som tar varken lina eller kraft från datorn. En basic spelare med massa extra funktioner för den som är lite vass på program. Den tittar du även på film med utan att behöva tanka massa codecs. Jag har bara varit med om att den inte klarat ett filmformat en gång. Gratis inget krångel med mailadresser och annat skit för att tanka hem den. Oslagbart den bästa enklaste mediaspelaren jag använt mig av.

www.videolan.org

Tyvärr vet jag inte hur den är att använda när man spelar spel samtidigt... prova
Citera
2009-04-11, 01:26
Medlem
Liquid_Swordss avatar
Eller så använder du dig utav last.fm's radio
Citera
2009-04-11, 10:40
Medlem
Rickardens avatar
Winamp

Själv använder jag winamp vilket fungerar jättebra, påverkar inte datorns prestanda ett dugg när jag spelar. Men har hört att foobar 2000 även ska vara bra.
Citera
2009-04-11, 12:52
Medlem
avazzas avatar
Märker inte någon direkt försämring av att köra iTunes i bakgrunden, får fortfarande 131 fps i CS.
Citera
2009-04-11, 15:08
Medlem
Mrbrownies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00h
vlc media player. Inget alls i den som tar varken lina eller kraft från datorn. En basic spelare med massa extra funktioner för den som är lite vass på program. Den tittar du även på film med utan att behöva tanka massa codecs. Jag har bara varit med om att den inte klarat ett filmformat en gång. Gratis inget krångel med mailadresser och annat skit för att tanka hem den. Oslagbart den bästa enklaste mediaspelaren jag använt mig av.

www.videolan.org

Tyvärr vet jag inte hur den är att använda när man spelar spel samtidigt... prova

vlc är klart den bästa media player den är lätt och den tar inte på kraft
jag själv brukar köra med den när jag spelar Wow cod cs och sånna spel
Citera
2009-04-11, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbrownie
vlc är klart den bästa media player den är lätt och den tar inte på kraft
jag själv brukar köra med den när jag spelar Wow cod cs och sånna spel

förstår inte hur VLC kan vara bra?
aldrig riktigt satt mig in i VLC annat än att använda programmet till att kolla på film.
Kan dock inte tänka mig att VLC har någon bra och enkel playlist?
Citera
2009-04-12, 19:10
Medlem
danne543s avatar
vlc
Citera
2009-04-13, 01:10
Medlem
Mrbrownies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juckjuck
förstår inte hur VLC kan vara bra?
aldrig riktigt satt mig in i VLC annat än att använda programmet till att kolla på film.
Kan dock inte tänka mig att VLC har någon bra och enkel playlist?

jag tycker att det är lätt att hantera och så men playlist'en kan vara lite bökig ibland haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in