2009-04-12, 17:33
Medlem
wehrmachts avatar
Nu är det 8 anhållna för mordförsöket.

http://www.vk.se/Article.jsp?article=269391
Citera
2009-04-12, 18:31
Medlem
Cocrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Kommer dom från Ersboda..

Ersboda är i verkligheten en bra stadsdel med en förvrängd mediebild. Och att vara somalier innebär väl inte att man per automatik blir kriminell även om de inte har något bra rykte i nuläget.

Angående misshandeln så är det ju bara helt sjukt att någon ens kommer på tanken att gå 15 man mot 3. Hoppas att någon möblerar om ansiktena på vilka det än är som har gjort det. Jag hade gjort det själv om jag var kapabel till det. Nu är det dock inte fallet så vi får helt enkelt hoppas på att någon skickar ner dem under marken.
Citera
2009-04-12, 18:40
Medlem
StigAllans avatar
Man kan väl än så länge bara anse att somalierna upprätthåller sitt värdelösa rykte som en väldigt oanpassningsbar och kriminell folkgrupp.

Vad vi ska med sådant drägg här i Sverige är för mig ofattbart, utvisa samtliga inblandade tillsammans med hela deras släkt.
Citera
2009-04-12, 18:47
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocraft
Ersboda är i verkligheten en bra stadsdel med en förvrängd mediebild. Och att vara somalier innebär väl inte att man per automatik blir kriminell även om de inte har något bra rykte i nuläget.

Angående misshandeln så är det ju bara helt sjukt att någon ens kommer på tanken att gå 15 man mot 3. Hoppas att någon möblerar om ansiktena på vilka det än är som har gjort det. Jag hade gjort det själv om jag var kapabel till det. Nu är det dock inte fallet så vi får helt enkelt hoppas på att någon skickar ner dem under marken.
Ja är ju verkligen en bra stadsdel..
Är då sista stället i Umeå jag skulle flytta till, och vad det anbelangar somalierna så tvivlar jag på att deras rykte kommer förbättras, är väl den invandrargrupp som är mest avskydd här i landet av förklarliga skäl..
Citera
2009-04-12, 20:32
Medlem
StigAllans avatar
Vi kan väl offtopic trösta oss med att tre somalier blev ihjälskjutna i senaste piratdramat.
Hoppas att den överlevande expedieras på ett smärtsamt sätt.
Somalier?
Citera
2009-04-12, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocraft[B
]Ersboda är i verkligheten en bra stadsdel[/b] med en förvrängd mediebild. Och att vara somalier innebär väl inte att man per automatik blir kriminell även om de inte har något bra rykte i nuläget.

Östra Ersboda är ett ghetto där kriminaliteten flödar.
Citera
2009-04-13, 00:12
Medlem
Yaos avatar
Är inte Marieberg till större del ett svenskbefolkat område?
Senast redigerad av Yao 2009-04-13 kl. 00:53.
Citera
2009-04-13, 01:55
Medlem
manskrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yao
Är inte Marieberg till större del ett svenskbefolkat område?
Mariehem med omnejd håller på att bli som Ersboda tycker jag det känns som.
Citera
2009-04-13, 01:58
Medlem
StigAllans avatar
Det är vid situationer som denna man inser att de inkompetenta politikerna som tillåtit och fortsätter att tillåta en invandring av kriminella parasiter med en vad det verkar ohejdbar förökningstakt inte har en susning om vad de sysslar med.

Att tvinga Svenska ungdomar och män till att gå samman i gäng för att bekämpa folk från andra världsdelar, vilka kommit hit för att falskeligen låtsas söka skydd från hemlandets fasor.
Men i själva verket exporterar de sina erfarenheter och sätter press på Svenska ungdomar att vara svennefittor, flinar och med gängets övermakt nästan mördar.
Själv tycker jag att det är fördjävligt att ett land som levt så länge i fred ska behöva börja med att ta hand om folk med våld, dessa som kommit hít under vad det verkar totalt falsk flagg.
Citera
2009-04-13, 02:03
Medlem
manskrafts avatar
Skyll inte allt på invandringen. Senast dessa gängöverfall höll på i Umeå, när ett gäng ungdomar slog ner oskyldiga i grupp, så bestod gänget av medelklass-svenskar.
Har ingen information om namn och etnicitet på förövarna och offren? Någon måste ju hört något.
Citera
2009-04-13, 02:10
Medlem
StigAllans avatar
Om svenskar måste börja organisera sig för att kunna hävda sig mot invandrargäng.
Då har vi förlorat den svenska norrländska mödomen när man kommer till blattar och negrer.

I detta fallet så verkar det vara chokladmänniskor från somalia utrustade med tillhyggen som hävdat sig 15 mot 3.
Antar att majoriteten hade svår byxångest?
Citera
2009-04-13, 02:11
Medlem
manskrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Om svenskar måste börja organisera sig för att kunna hävda sig mot invandrargäng.
Då har vi förlorat den svenska norrländska mödomen när man kommer till blattar och negrer.

I detta fallet så verkar det vara chokladmänniskor från somalia utrustade med tillhyggen som hävdat sig 15 mot 3.
Antar att majoriteten hade svår byxångest?
Hur vet du det? Bjud på den information du har i så fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in