2009-04-10, 13:44
Medlem
HH74s avatar
Det sägs var och varannan minut nuförtiden att tjejer gillar sex minst lika som killar, antagligen mer.

Desto mer jag läser anonyma bloggar och andra platser där tjejer skriver så läser jag ofta att många är "ointresserade av sex". De skriver ungefär så här:

Citat:
Det är inte så att jag ogillar sex, men jag känner aldrig typ "kom och ta mig". KK:et vill ha sex så då blir det så, det är mest för att det förväntas bli sex som det blir så

Sen följer många variationer på det. Jag undrar, hur är det egentligen med det här? Jag tror inte att många tjejer "ogillar" sex, men hur många av er ÄLSKAR sex, djupt innerst inne? Är det verkligen så bra som alla påstår att tjejer tycker?
Citera
2009-04-10, 13:47
Medlem
MisterToms avatar
Det går lite upp och ner. Känslan den där tjejen beskriver är snarare att man liksom känner en slags hopplöshet, det känns meningslöst att ha sex. Jag kan bli så i perioder ibland. Fast sen när man väl blir "övertalad" att ha sex så är det ändå absolut skönt och man kommer ju igång... Hmm.

Men oftast så känner jag verkligen "Kom och ta mig!!" om jag har en sexpartner, och älskar det verkligen. Det är ju riktigt skönt.
Citera
2009-04-10, 14:14
Medlem
Instämmer med MisterTom.:
Citera
2009-04-10, 15:48
Medlem
platypuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HH74
Jag tror inte att många tjejer "ogillar" sex, men hur många av er ÄLSKAR sex, djupt innerst inne? Är det verkligen så bra som alla påstår att tjejer tycker?
Jag tycker om att knulla, & det gör mina kompisar också. Vad resten av jordens kvinnliga befolkning tycker vet jag inte. Dock så kan det ju vara så att alla killar tjatar för mycket, jag har varit med om tillfällen då jag varit hur kåt som helst men sen inte velat knulla pga tjat från killen..

Förövrigt så tror jag nästan att sex är skönare för tjejer, vi stönar ju mer än vad ni killar gör
Senast redigerad av platypus 2009-04-10 kl. 15:51.
Citera
2009-04-10, 16:07
Medlem
laymedowns avatar
Om man får sig ett ligg med någon som verkligen, verkligen vet vad de gör med en, DÅ kan jag helt uppriktigt säga att jag älskar sex. Den känslan sitter även kvar ett bra tag framöver, man tänker på sexet, blir kåt igen och så vidare - det startar en slags kedjereaktion i huvudet Däremot, är man fast med nån som inte har nån koll alls i sängen och som inte heller går att förändra, då tappar man till slut intresset. Åtminstone är det så för mig
Citera
2009-04-10, 16:11
Medlem
micro113s avatar
Jag älskar sex -- och jag är tjej.
Citera
2009-04-10, 16:45
Medlem
rZ84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platypus
Förövrigt så tror jag nästan att sex är skönare för tjejer, vi stönar ju mer än vad ni killar gör
Männens orgasm är starkare
Citera
2009-04-10, 16:48
Medlem
platypuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rZ84
Kvinnans borde väl vara starkare med tanke på hur svårt det är för oss att komma?
Citera
2009-04-10, 16:50
Medlem
Choklaads avatar
Ja, jag tycker verkligen om det, men inte med vem som helst.
Citera
2009-04-10, 17:02
Medlem
playmates avatar
Beror på vem man har sex med. Med vissa personer är sex bara bra, med andra är sex det bästa som finns på jorden.
Citera
2009-04-10, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rZ84

I vilken prulle lärde du dig det?

Nej allvarligt. Hur kan man mäta det?
Citera
2009-04-10, 17:25
Medlem
Ylangs avatar
Jag älskar sex! Jag skulle kunna ha sex överallt hela tiden, fast jag har ju bara haft bra erfarenheter :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in