2011-06-12, 02:22
Bannlyst
På hitta kan du byta ditt nummer. Köp en billig telefon och kontantkort sen registrerar du det som ditt nummer så är problemet löst. Anledningen till att du lär köpa ny lur är att du måste ringa upp hitta inom 48 timmar från det nya numret för att det ka bli godkänt.
2011-06-14, 01:49
Medlem
_killahs avatar
Kontakta din operatör och be dom plocka bort dig från uppplysningssidorna. Detta görs i ett klick och blir aktivt inom 48h allt som oftast. Vanliga kundtjänstne går bra att ringa till. Det är alltså din operatör som fixar detta.
2012-07-23, 00:06
Medlem
tourniquets avatar
Håller med till fullo. Varför ska man finnas med på nätet så alla kan kolla upp en? Ens kompisar har mina uppgifter i vilket fall.

Någon som vet om det finns fler sidor än eniro eller hitta.se med samma funktioner?
2012-07-26, 00:06
Medlem
Har för mig att man blir registrerad på Hitta.se/Eniro endast om man har abonnemang, ring din operatör och säg att du vill ha hemligt nummer.
2012-09-30, 20:11
Medlem
Vill försvinna från ratsit

Hej, går det att försvinna från ratsit på något sätt? För det är vissa personer som letar efter mig och skulle va bra om de gick att inte synas där.
2012-09-30, 20:15
Medlem
svampdamps avatar
Står ju på deras hemsida?

Kan ni ta bort mig ur era register?
Citat:
Du kan inte välja om du vill vara med i ett kreditupplysningsregister eller inte, detta eftersom dessa register skall omfatta alla personer i Sverige över 16 år som inte har skyddad identitet. De personer som har skyddad adress finns fortfarande kvar i kreditupplysningsregistren men adressen är inte synlig. Ansökan om skyddad adress sker via Skatteverket.
2012-09-30, 20:16
Medlem
skyddad identitet men det är inte så lätt att få.
en kompis ville ha det och då vill dom veta varför.
h*n hade samma anledning som dig.
2012-09-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Fick han de då?
2012-09-30, 20:18
Medlem
Citat:

Och hur gick det?
2012-09-30, 20:35
Medlem
Otems avatar
Kontakta dom ansvariga för ''ratsit'' och se vad dom kan göra åt saken.
2012-09-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skhlm99
Fick han de då?
nej h*n ville inte berätta för dom varför h*n ville ha det så det löste sig på annat sätt
2012-09-30, 20:44
Medlem
MadDog76s avatar
Citat:
nej h*n ville inte berätta för dom varför h*n ville ha det så det löste sig på annat sätt

hur då ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in