2003-10-16, 17:09
Medlem
Har en liten undran till er killar här på forumet. Hur många gånger brukar ni
kunna komma i rad när ni har sex? (T.ex. under en natt.)
Om ni kommer fler gånger än en, vad beror det isåfall på?
Citera
2003-10-16, 18:04
Medlem
Dawnriders avatar
Normalt en gång

Tja, normalt en gång.

Du pratar om utlösning antar jag.

Ibland kan man komma till en liten paus och känna att 'rackars .. det känns som en gång till'.

Utlösning behöver inte vara samma sak som orgasm, även för oss killar. man kan komma utan utlösning (eller mindre utlösningar), ibland många gånger i rad under en längre tid.

Är inte lika ung som man en gång var, tror att om jag hade sex fyra timmar i sträck nu, så är det bara att ringa och sjukanmäla sig på morgonen efter. Om man lyckas ta sig till telefonen.

Om att man vill få igång sin pojkvän igen gäller det nog att hålla igång honom lite med lite kyss och kel, sedan eventuellt lite oralsex om han verkar mottaglig..

Ofta om man haft sex ganska länge, så är man som kille ganska öm och inte direkt mottaglig för sådant.
Citera
2003-10-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Tja, normalt en gång.

Du pratar om utlösning antar jag.
Jepp.

Undrar nämligen då den kille jag dejtar just nu lyckades få utlösning 6 gånger på lika många timmar (sov någon timme). Detta har jag inte varit med om sedan jag var tonåring och min dåvarande oxå var det Och inte behövde jag kämpa något värre själv för det heller...
Citera
2003-10-16, 19:36
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollym
Jepp.

Undrar nämligen då den kille jag dejtar just nu lyckades få utlösning 6 gånger på lika många timmar (sov någon timme). Detta har jag inte varit med om sedan jag var tonåring och min dåvarande oxå var det Och inte behövde jag kämpa något värre själv för det heller...

Grattis!

Minns också mina glada tonår med killar som kunde knulla hur mycket som helst. Nu för tiden får man vara glad om man får knulla en gång på morgonen och en gång på kvällen
Citera
2003-10-16, 19:45
Medlem
TomBombadills avatar
Om tjejer jag pipar tänder mig ordenkligt, och jag verkligen är på humör för att knulla länge.. Samt att jag i övrigt är i toppform, alltså är pigg, mätt, varm i kroppen osv. Då kan jag komma 3-4 ggr utan att tappa ståndet, alltså hålla på kontinuerligt.. Skulle jag vila vet jag inte hur mycket jag skulle kunna köra.. Vill lixom sällan mer än så.. Man dör ju av så mycket pumpande..
Citera
2003-10-16, 19:57
Medlem
überlords avatar
ja det hänger mycket på åldern som sagt.
killar har sin sexuella toppdrift mycket tidigare än kvinnor. så när kvinnorna väl kommer till och verkligen vill köra på i sängen så har killarna blivit för gamla och lata.

personligen tycker jag att det är roligare att få tjejen till att komma så många gånger som möjligt. mitt rekord är 13 gånger på min nuvarande tjej.
Citera
2003-10-16, 20:05
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av überlord
ja det hänger mycket på åldern som sagt.
killar har sin sexuella toppdrift mycket tidigare än kvinnor. så när kvinnorna väl kommer till och verkligen vill köra på i sängen så har killarna blivit för gamla och lata.

personligen tycker jag att det är roligare att få tjejen till att komma så många gånger som möjligt. mitt rekord är 13 gånger på min nuvarande tjej.

Därför alla gamlingar stöter på mig
Citera
2003-10-16, 20:26
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
4-5 ggr på en natt är väl inte ovanligt, om man är på det humöret. Lite vila emellan så är det bara på igen.

Har märkt att jag har en stark sexualdrift, kan vara en del av förklaringen. En del klarar sig inte utan kontinuerlig mat eller vila. Jag har svårt att klara mig utan mycket sex. Det är inte fråga om att skryta, utan så har jag alltid känt, så länge jag minns. En fråga om behov, helt enkelt.

Tyvärr har inte tjejer samma behov eller lust. Vad än tjejer säger, är det de facto inte så.
Citera
2003-10-16, 20:47
Medlem
nyfikuss avatar
Jag kom drog mig till minnes ett par litterära exempel (varav det senare nog kan falla många av er, speciellt Hyland, på läppen) som jag gärna skulle vilja delge er sötungar.

Jag tänkte på att i ”Jakob fatalisten” gör de ”det” oftast två gånger, (eller fler) på raken, så det kanske betyder att Diderot själv brukade ha multipla orgasmer.
Han möter dock sin överman i en annan litterär storhet med osedvanliga sexuella krafter, (jag behöver väl knappast påpeka att det är André Gide jag syftar på) som skriver i sin självbiografi: ”Jag förblev ännu länge efter det Mohammed lämnat mig i ett tillstånd av skälvande jubel, och fastän jag redan fem gånger med honom nått vällustens höjder, återupplivade jag ännu många gånger min extas och fortsatte när jag kom hem till hotellrummet att förlänga dess ekon tills morgonen grydde.”
Efter det att den gamle ädelpederasten på detta skändliga vis beskrivit huru han haft sädesavgång fem gånger med den lille arabiske stärtgossen och sedan legat och runkat hela natten, skroderar han ogenerat om att detta inte är något ovanligt för honom och att han ofta inte förmår att ”lägga band” på sig.
Citera
2003-10-16, 21:29
Medlem
Är bruden vacker o sexig så kan jag utan problem komma hur många gånger som helst i rad, utan uppehåll, det som brukar sätta stopp är istället min otroligt dåliga kondition...

Kanske bör tillägga att jag är 20, för eventuella vetenskapliga undersökningar
Citera
2003-10-16, 21:43
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikus
Jag kom drog mig till minnes ett par litterära exempel (varav det senare nog kan falla många av er, speciellt Hyland, på läppen) som jag gärna skulle vilja delge er sötungar.

Jag tänkte på att i ”Jakob fatalisten” gör de ”det” oftast två gånger, (eller fler) på raken, så det kanske betyder att Diderot själv brukade ha multipla orgasmer.
Han möter dock sin överman i en annan litterär storhet med osedvanliga sexuella krafter, (jag behöver väl knappast påpeka att det är André Gide jag syftar på) skriver i sin självbiografi: ”Jag förblev ännu länge efter det Mohammed lämnat mig i ett tillstånd av skälvande jubel, och fastän jag redan fem gånger med honom nått vällustens höjder, återupplivade jag ännu många gånger min extas och fortsatte när jag kom hem till hotellrummet att förlänga dess ekon tills morgonen grydde.”
Efter det att den gamle ädelpederasten på detta skändliga vis beskrivit huru han haft sädesavgång fem gånger med den lille arabiske stärtgossen och sedan legat och runkat hela natten, skroderar han ogenerat om att detta inte är något ovanligt för honom och att han ofta inte förmår att ”lägga band” på sig.

Efter den femte gången med den arabiske stjärtgossen kunde han ju inte haft många droppar kvar att spilla. Betyder det att den gamle ädelpederasten under natten endast fick orgasm utan synlig ejakulation?

/Schaffer
Citera
2003-10-16, 21:49
Medlem
nyfikuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Efter den femte gången med den arabiske stjärtgossen kunde han ju inte haft många droppar kvar att spilla. Betyder det att den gamle ädelpederasten under natten endast fick orgasm utan synlig ejakulation?

/Schaffer
Törhända, men dessvärre får vi nog fortsätta att sväva i ovisshet därom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in