2009-04-09, 16:16
Medlem
Är bosatt i Thailand och här kan man köpa Tramadol receptfritt.
Jag har aldrig testat det tidigare men blev sugen efter att ha läst lite trådar om det.
Köpte mig en karta med 50mg'are för 100Bath.
Stoppade i mig 200mg för 1½ timme sen men måste säga att jag inte direkt känner av något alls. Möjligtvis en liten liten skön känsla i mellangärdet.

Så till frågan ska jag stoppa i mig fler? Dricka några bärs? Ska man tugga tabletterna innan man sväljer dom?
Märket på pillerna är Tramadol 50 Stada.

Tacksam för lite svar.
Har förresten redan sökt runt i massa trådar men inte varit nöjd med infon jag hittat än så länge.
Senast redigerad av Dudde86 2009-04-09 kl. 17:01.
Citera
2009-04-09, 17:24
Medlem
robin756s avatar
du kan utan problem äta 400mg tram och dricka några öl, men ta det lugnt med ölen för ju mer man dricker ju mindre känner man så du kan aldrig känna att du druckit för mycket.
Citera
2009-04-09, 17:31
Medlem
Okej då slänger jag i mig 100mg till och dricker 1-2 öl så får vi hoppas på det bästa.
Citera
2009-04-09, 18:34
Medlem
Thailands apotek
Citera
2009-04-09, 18:38
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Ta det lugnt i början! Testa dina gränser försiktigt! Det finns risk för andningsdepression om du slafsar i dig för många! Om inte annat så kan det börja klia som f*n på hela kroppen också!
Citera
2009-04-09, 18:39
Medlem
Jag slängde i mig 400mg sammanlagt och 2 öl och nu mår jag fint. Tror det räcker för ikväll. Ganska behagligt. Inget jag direkt känner "wow" över men en okej känsla. Billigt är det iaf 10st för 100Bath cirka 20kr.
Citera
2009-04-10, 18:23
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudde86
Billigt är det iaf 10st för 100Bath cirka 20kr.
Jag vill också bo i Thailand!
Citera
2009-04-10, 18:44
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Är bosatt i Thailand och här kan man köpa Tramadol receptfritt.
Jag har aldrig testat det tidigare men blev sugen efter att ha läst lite trådar om det.
Köpte mig en karta med 50mg'are för 100Bath.
Stoppade i mig 200mg för 1½ timme sen men måste säga att jag inte direkt känner av något alls. Möjligtvis en liten liten skön känsla i mellangärdet.

Så till frågan ska jag stoppa i mig fler? Dricka några bärs? Ska man tugga tabletterna innan man sväljer dom?
Märket på pillerna är Tramadol 50 Stada.

Tacksam för lite svar.
Har förresten redan sökt runt i massa trådar men inte varit nöjd med infon jag hittat än så länge.
jag tycker du ska skita i ölen alternativt drick 1-3 bira när du redan känner av tramadolruset.

Vet inte hur det funkar för alla andra men det kan ta väldigt lång tid innan jag känner va tramadol ruset.. mellan 1-2 timmar.
Tycker dock det skönaste är när ruset håller på att avta , då jag får massa rysningar, lock för öronen på ett skönt sätt, noddar.
Citera
2009-04-10, 18:46
Medlem
Var och kollade på mitt närapotek idag. Dom sålde också Tramadol av typen Amadol 50mg. 4kr för en karta med 10 st.
Och jag som tyckte 20kr för 10 st var billigt.
Funkade för övrigt lika bra som Tramadol 50 Stada.
Citera
2009-04-10, 18:51
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Var och kollade på mitt närapotek idag. Dom sålde också Tramadol av typen Amadol 50mg. 4kr för en karta med 10 st.
Och jag som tyckte 20kr för 10 st var billigt.
Funkade för övrigt lika bra som Tramadol 50 Stada.
Nu blev jag ännu mer avis..

Jag har några frågar! Offtopic men iallafall.
Hur länge har du bott i Thailand? Är det svårt att hitta hus/jobb? Får man bara flytta dit hur som helst, eller måste man ha någon typ av uppehållstillstånd eller liknande?

Jag funderar starkt på att flytta ifrån Sverige om några år till ett varmt land, Thailand låter nu mycket lockande!
Citera
2009-04-10, 19:07
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Nu blev jag ännu mer avis..

Jag har några frågar! Offtopic men iallafall.
Hur länge har du bott i Thailand? Är det svårt att hitta hus/jobb? Får man bara flytta dit hur som helst, eller måste man ha någon typ av uppehållstillstånd eller liknande?

Jag funderar starkt på att flytta ifrån Sverige om några år till ett varmt land, Thailand låter nu mycket lockande!
Skabbigt att flytta till ett land för att knulla minderåriga å punda
Citera
2009-04-10, 19:13
Medlem
Jag bor inte här för att knulla minderåriga och knarka.
Faktum är att innan jag bestämde mig för att testa Tramadol hade jag inte rört knark på 3 månader. Min flickvän som förövrigt är 23 gillar inte knark.

Sen bor jag inte här hela året runt utan bara 8 månader om året. Jobbar 4 månader hemma i Sverige varje år.
Och nej man kan stanna här hur länge man vill på Vanligt turristvisum. Bara åka ut och förnya det när det tagit slut.
Hus/lägenhet är inget problem att hitta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in