Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-04-09, 12:50
Medlem
Härmed kan du nominera din favoritskribent eller dig själv.

Jag börjar med att nominera några:

Gayman
Strix m/94
Aake
Realizt
Fnurrha
Kingen king
Ezzelino
Röda Baronen

Det var några nominieringar. Själv kommer jag rösta på Strix m/94 för hans habila språk och goda inställning.

Förhoppningsvis kan alla nominerade komma med i omröstningen. Annars får man lösa det genom att de nominerade med flest inlägg kommer med eller liknande. Varsågoda att nominera.
2009-04-09, 12:52
Medlem
mmetcosvs avatar
Ankdammsman
Jaha Johansson
medelklassman
2009-04-09, 12:53
Bannlyst
Quantilho, han håller sig i och för sig mest på naturvetenskap och klimat, men det har ju rätt så mycket med politik att göra nuförtiden.
2009-04-09, 12:54
Medlem
666Hates avatar
Jag nominerar mig själv.

666Hate
2009-04-09, 12:56
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Förhoppningsvis kan alla nominerade komma med i omröstningen. Annars får man lösa det genom att de nominerade med flest inlägg kommer med eller liknande. Varsågoda att nominera.

Hur menar du? Jag röstar också på Strix och hoppas att en eventuell vinst får honom att tänka om i monarki-, dödsstraff- och bögiftesfrågan.

Skämt åsido, även om vi sällan håller med varandra finns det ingen som skriver och engagerar sig så som Strix m/94.
2009-04-09, 12:56
Moderator
Strix m/94s avatar
Jag ber...

...att få tacka för nomineringen!

För min del anser jag Ankdammsman vara bäst i PI och nominerar honom, men vill också anföra att jag saknar CrispyKream och Roger Persson här numera.

PS!
Även om AmandaPanda inte är den bästa skribenten, kan hon väl få ett litet pris för att hon förgyller våra debatter med sin närvaro och skojiga inlägg?
2009-04-09, 12:57
Bannlyst
Lycka till med omröstningen i papperskorgen.
2009-04-09, 15:36
Medlem
Antaeuss avatar
+1 på dig, Strix. Inlägg signerade Fula Gubben brukar också hålla god kvalitet.
2009-04-09, 16:29
Medlem
Aakes avatar
Golonka är den mest lysande stjärnan här.
CrispyKreem går inte av för hackor heller, men syns sällan till numera.
2009-04-09, 16:40
Medlem
vättes avatar
Som listtråd spår jag tråden en mörk framtid i papperskorgen, men dessförinnan tänker jag också försöka hinna med lite rövslickande. Varning utfärdas.

Jag måste säga att det finns många väldigt bra och läsvärda skribenter här på Flashback. Som utan problem överglänser krönikörerna på vilken större tidning som helst, både vad gäller språk och innehåll.

I de politiska forumen håller jag den skrämmande väl påläste Ankdammsmannen och CrispyKreem (salig i åminnelse) främst, och en annan favorit efter dem är StuG. I de naturvetenskapliga delarna är det Quantilho och Evolute som imponerar.
2009-04-09, 16:56
Medlem
Vädurs avatar
Hmmm.
Den Vädurska juryn ber att få nominera:

nickep, ChristianX och Smartypants

Debattinlägg från dessa tre gentlemen kännetecknas av att vara sakliga, väl underbyggda och intressanta att ta del av eller att argumentera emot. Nickep och Smartypants är varandras motpoler i debatteknik - den förste lugn, sansad och övertygande. Den senare frätande, vass och frammåtrullande som en bandvagn fylld med roterande liar.
ChristianX uppfattar jag som ett mellanting av dessa två. Vass, men finner inte samma glädje i att få motståndaren att framstå som den mentala byfåne de inte sällan är här på forumet.
2009-04-09, 17:07
Medlem
Jag är chockad över att ingen nominerat Yatzy_Winner än. Då gör jag det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in