2009-04-08, 23:09
Medlem
Hej en kompis rekommenderade Ginie lr vad det nu heter från Spicenordic tänkte bara fråga om det finns något liknande som är bättre lr billigare och om det funkar i en vanlig vatten pipa och isåfall ska man köra vanligt? lr ska man skita i kol? mycket frågor hoppas någon kan svara,
2009-04-08, 23:36
Medlem
Chamaica1s avatar
Aaaaargh! Den vanliga sammanblandningen av Bong och Vattenpipa...

Rök det inte i vattenpipa, och det gäller alla rökmixar och cb. rök det i en bong. det är två olika saker. En vattenpipa med kol slösar bort nästan allt men en bong ger dig istället nästan allt. Beställ från GS istället, förutom att de är billigare så säger de att de kommer lägga upp bongar inom ett par dagar.

Det är svårt för mig att beskriva skillnaden mellan vattenpipa och bong men om du googlar lite så kommer du se. Kan nämna att jag inte viste skillnaden en gång i tiden och slösade bort nästan 10gr CB med ett par kompisar i en vattenpipa. GÖR INTE DET!!!! förlåt för capsen....
2009-04-09, 01:33
Medlem
hockexxs avatar
tycker artic synergy är har ett mjukare men skönare rus än genie, typ samma dosering och pris. sen är båda två ganska kass, tycker jag då.

den enda lagliga röktjoffs jag provat som slår bra är smoke.
Har då provat Zohai sx/rx, genie , spice (alla sorter), och smoke då.

helt skönast är ju the real deal då du får ett sjukt mycket skönare rus av det, men smoke slår fin fint.
2009-04-09, 03:46
Medlem
Tyckte du zohai sx va nå bra? Jag tyckte de va riktigt jäkla kasst å jag vet ingen som har tyckt om de..Zohai rx är därimot mycke najs
2009-11-14, 20:30
Bannlyst
sitter här med massa pengar på kontot som skall spenderas på lagliga droger från SpiceNordic eller ngn anna svensk sida. vill gärna veta vad du tkr e bäst som finns att köpa just nu
2009-11-14, 20:34
Medlem
Himmler!s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=958542 Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in