Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-04-08, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
I samma artikel nämns, att man kommer att göra husrannsakan på ett antal adresser. Vidare vill polisen inte kommentera om något mordvapen återfunnits bland den bevisning som tagits i beslag. Låg det i lägenheten, så ökar ju sannolikheten för utvidgat självmord abnormt.

Det kan man väl anta betyder att GM inte bor på adressen och att de kommer göra husrannsakan i hans bostad?
Citera
2009-04-08, 14:23
Medlem
descendingangels avatar
Hmm..

Bor På andersberg, ingen som hört ngt direkt iaf.
Men namn?
Citera
2009-04-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Men namn?
Eller adressen?
Citera
2009-04-08, 14:26
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Men namn?

Med de uppgifter som inkommit skulle jag spontant gissa på D******a B***c som ett av offren.
Citera
2009-04-08, 14:32
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Med de uppgifter som inkommit skulle jag spontant gissa på D******a B***c som ett av offren.

Verkar stämma du... har en dotter i 18 års åldern och de var precis vid den adressen. 9 våningen.
Citera
2009-04-08, 14:34
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Från "Organiserad brottslighet"

Citat:
Har ej med La Familia och göra! Bor på samma gåd som det hände!
Det är en familje drama...inget med kriminalitet och göra!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=16029992&postcount=216

hm...ett barn och en kvinna ligger skjutna på golvet. En man skjuten i huvet.

äh, det är nog bara en olycka!
Citera
2009-04-08, 14:43
Medlem
The Lawns avatar
Är det inte ganska ovanligt att män utsätter en utomstående familj för utvidgat självmord? Gm verkar inte vara pappan i familjen, dock så verkar han varit på plats när morden begicks. Måste vara ett triangeldrama som gått jävligt snett.
Citera
2009-04-08, 14:48
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Lawn
Är det inte ganska ovanligt att män utsätter en utomstående familj för utvidgat självmord? Gm verkar inte vara pappan i familjen, dock så verkar han varit på plats när morden begicks. Måste vara ett triangeldrama som gått jävligt snett.

Ja, den 57-årige mannen (min egen gissning) som bor där, verkar bara ha varit ett vittne som alltså inte har skjutits. Vad vet man mer om den 45-årige mannen som utpekats som den "utvidgade självmördaren"?
Citera
2009-04-08, 15:00
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ja, den 57-årige mannen (min egen gissning) som bor där, verkar bara ha varit ett vittne som alltså inte har skjutits. Vad vet man mer om den 45-årige mannen som utpekats som den "utvidgade självmördaren"?

Jag gissar att det är mord på flickvän + "svärmor". Därefter självmord/självmordsförsök.
Citera
2009-04-08, 15:04
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Jag gissar att det är mord på flickvän + "svärmor". Därefter självmord/självmordsförsök.

Hade denne 45-årige man alltså en flickvän i 18-årsåldern som han avrättade tillsammans med hennes mor, innan han försökte skjuta sig själv?
Citera
2009-04-08, 15:12
Medlem
Citat:
Hade denne 45-årige man alltså en flickvän i 18-årsåldern som han avrättade tillsammans med hennes mor, innan han försökte skjuta sig själv?
Det verkar ju ytterst tveksamt!
Hur många var dom i lägenheten?
4 varav tre är skjutna eller?
Citera
2009-04-08, 15:19
Medlem
descendingangels avatar
Låter

Citat:

Låter orealistiskt, kan ju vara en släkting ist. Att en 18 åring är i hop med en 45 åring är tom ovanligt i sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in