Det var en söndagskväll då jag och 3 polare bestämde oss för att bruka Genie. Vi gav en joint till den ena, våran försökskanin. Han drog hela ganska snabbt och fick för sig att han var på ett disco och det va skitsoft flow osv. Sen satte vi oss ner i en cirkel och rökte allihopa, jag fick för mig att jag var en räv så attackerade jag allt och alla. Men efter ett tag blev jag paranoid och kände mig osäker och ville bara sova, men den paranoian gav vika efter ca 10 minuter. Jag hade 10-minuters intervaller, 10 minuter lycka, 10 minuter paranoia. Men det löste sig, sen kom vi hem och satte oss och lyssna på musik och sånt. Sen drack vi persika iste som en av oss tyckte var UNDERBAR. Han fick för sig att spika upp den på väggen bredvid guden, bob marley. Efter ett tag hittade vi chips och även dom var underbara, allting smakade 10 gånger godare under detta rus, senare på kvällen gick vi och la oss allihopa. Jag hade en hemsk natt då jag fick flashbacks och dom kändes sjukt verkliga så jag blev rädd att vi gått ut igen, sen vaknade jag till och såg resten sova och då kändes det tryggt igen. För ett tag iallafall, dessa flashbacks pågick hela natten och det var jobbigt att sova. Dagen efter var helt lugn, ingen baksmälla eller något. Kändes som vilken dag som helst.