2009-04-07, 15:51
Medlem
Previouss avatar
Det var en söndagskväll då jag och 3 polare bestämde oss för att bruka Genie. Vi gav en joint till den ena, våran försökskanin. Han drog hela ganska snabbt och fick för sig att han var på ett disco och det va skitsoft flow osv. Sen satte vi oss ner i en cirkel och rökte allihopa, jag fick för mig att jag var en räv så attackerade jag allt och alla. Men efter ett tag blev jag paranoid och kände mig osäker och ville bara sova, men den paranoian gav vika efter ca 10 minuter. Jag hade 10-minuters intervaller, 10 minuter lycka, 10 minuter paranoia. Men det löste sig, sen kom vi hem och satte oss och lyssna på musik och sånt. Sen drack vi persika iste som en av oss tyckte var UNDERBAR. Han fick för sig att spika upp den på väggen bredvid guden, bob marley. Efter ett tag hittade vi chips och även dom var underbara, allting smakade 10 gånger godare under detta rus, senare på kvällen gick vi och la oss allihopa. Jag hade en hemsk natt då jag fick flashbacks och dom kändes sjukt verkliga så jag blev rädd att vi gått ut igen, sen vaknade jag till och såg resten sova och då kändes det tryggt igen. För ett tag iallafall, dessa flashbacks pågick hela natten och det var jobbigt att sova. Dagen efter var helt lugn, ingen baksmälla eller något. Kändes som vilken dag som helst.
Citera
2009-04-07, 16:29
Medlem
netkos avatar

Denna var inte alls bra.. för kort, för grötig och överdriven. Vem fan får för sig att man är en räv eller är på ett diskotek efter en jolle Genie?

1/5
Citera
2009-04-07, 16:30
Medlem
Previouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netko

Denna var inte alls bra.. för kort, för grötig och överdriven. Vem fan får för sig att man är en räv eller är på ett diskotek efter en jolle Genie?

1/5

normal dosen är ca 0,2g vi tog en aning mer.
Citera
2009-04-07, 16:53
Medlem
Låter som sagt för överdrivet. En normaldos är 0.2 kanske men det är från person till person. Vissa tar 1gram eller till och med allt på en och samma gång...
Citera
2009-04-07, 16:55
Medlem
Hajvs avatar
inget vidare
Citera
2009-04-07, 17:24
Medlem
Raseras avatar
sluta svammla..
Citera
2009-04-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Previous
normal dosen är ca 0,2g vi tog en aning mer.

Alltså det är ingenting speciellt över min toleransnivå, och 0,2 är då fan inte normaldosering. De gånger jag har rökt just Genie brukar det väl bli 1 - 1,5g i en joint till MIG, en ensam person. Och visst känns det av, men så jäkla märkvärt är det inte, likadant för mina vänner. Vet inte riktigt vad jag ska säga, kul att vara lättpåverkad antar jag... Låter knepigt ändå.
Citera
2009-04-09, 18:59
Medlem
normaldos 0.2 my ass... jag har rökt mycket genie och jag rullar jointar som är runt 0.7 upp till 1g rent och röker själv... har aldrig fått hallisar eller något liknande av det..
Citera
2009-04-09, 19:13
Medlem
l3nalenas avatar
Varför är alla "tripprapporter" på Spice och Cannabis helt retarderade för?
Citera
2009-04-09, 19:40
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l3nalena
Varför är alla "tripprapporter" på Spice och Cannabis helt retarderade för?

Varför ens lägga ner energi på att skriva skiten?

GRATTIS DU BLEV BENG, ÅT MAT OCH SOMNADE!!!!! SKA FAN SKRIVA RAPPORT VARJE JÄVLA GÅNG JAG TAR MIN NÄSSPREJ TAMEFAN!!!
Citera
2009-04-09, 20:56
Medlem
Tightflesks avatar
Luktar troll....
Citera
2009-04-09, 22:42
Medlem
waijzans avatar
Wow vilken "tripp".

0/5
Citera