2009-04-07, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Atlantis
Johanneberg r ett vldigt lugnt omrde. Ytterst sllan man stter p brkiga och stkiga ungdomsgng dr.

Det r 500 meter frn det vldigt knepiga rnet/bilbranden fr ngon mnad sedan.

Jag r inte helt vertygad om att det hela r gngrelaterat faktiskt.

Va?

hamnade ifel trd om du lser hgre upp!
Citera
2009-04-07, 12:30
Medlem
ralphiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlantis
Johanneberg r ett vldigt lugnt omrde. Ytterst sllan man stter p brkiga och stkiga ungdomsgng dr.

Jag r inte helt vertygad om att det hela r gngrelaterat faktiskt.

Va?

Det vore ju en sak ifall offret blivit skjuten av en ensam GM som anfll och flydde till fots men nu utsattes offret fr en "typisk" drive-by la Compton ffs. Det stinker unga gangsters som gjort detta vldigt slarvigt. Om man velat ta ut offret s hade man kunnat gra det lite mer diskret. Men de kanske fick hybris efter att ha lst om senaste rnen i GBG som skett dagstid.
Citera
2009-04-07, 12:32
Medlem
Det ser ut att vara Spaldingsgatan 9 och det bor nstan bara svenskar i uppgngen, finns dock tv utlndska namn, en iranier som r 21 r och en jugge som r nrmare 40
Citera
2009-04-07, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige
Det vore ju en sak ifall offret blivit skjuten av en ensam GM som anfll och flydde till fots men nu utsattes offret fr en "typisk" drive-by la Compton ffs. Det stinker unga gangsters som gjort detta vldigt slarvigt. Om man velat ta ut offret s hade man kunnat gra det lite mer diskret. Men de kanske fick hybris efter att ha lst om senaste rnen i GBG som skett dagstid.

Slarvigt? Det bsta r vl att ge fan i att skjuta verhuvudtaget?
Citera
2009-04-07, 12:44
Medlem
Han kan ju ven bott dr i andra hand givetvis, p nummer 11 r det ocks mestadela svenskar frutom en italienare och tv arabiska brder mellan 20-30 r
Citera
2009-04-07, 12:54
Medlem
ralphiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Slarvigt? Det bsta r vl att ge fan i att skjuta verhuvudtaget?

Klart det r. Men kan vi verkligen stta oss i den situationen? Vem vet va offret gjort mot grningsmnnen. Kanske handlar om pengar, hmnd or whatever!

Men klart, ingen frisk mnniska klarar av att trycka av.
Citera
2009-04-07, 15:38
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesens
Det ser ut att vara Spaldingsgatan 9 och det bor nstan bara svenskar i uppgngen, finns dock tv utlndska namn, en iranier som r 21 r och en jugge som r nrmare 40

21-riga araber verkar ju ha ett jvla flow fr tillfllet om det skulle vara han...
Citera
2009-04-07, 16:09
Medlem
Soppas avatar
Han dog
Citera
2009-04-07, 16:12
Medlem
Atlantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralphige

Klumpigt uttryckt av mig. Jag menade att jag inte trodde att bde GM och offer var gngmedlemmar. Hller helt med om att tillvgagngssttet lter rtt gangsta, men att ddet sker p en sidogata i Johanneberg av alla omrden gr att jag knappast tror att offret hade med ngon gngverksamhet att gra.

Han var inte knd sedan tidigare av polisen iaf.
Citera
2009-04-07, 16:19
Medlem
pokergudens avatar
Vilken sida r bst om man vill ska p ett namn som man tror bor i johanneberg, och f det bekrftat? Tror jag vet vem detta handlar om..
Citera
2009-04-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pokerguden
Vilken sida r bst om man vill ska p ett namn som man tror bor i johanneberg, och f det bekrftat? Tror jag vet vem detta handlar om..

www.ratsit.se

Rcker med att fylla i namn och stad.
Citera
2009-04-07, 16:33
Medlem
pokergudens avatar
A*m*r F***d (99%)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto