• 1
  • 2
2003-10-15, 04:15
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Käka 5st och rök 1-2st sen så kommer du sova.

Bättre med Xanor 2mg 3-4st och du sover 2dagar men din kropp är vaken.

Doloxene 50mg är skönast 10st och man sover javligt skönt.

Tar nog en liten stund innan jag klarar av såna doser
Citera
2003-10-15, 05:33
Medlem
CpGurrAs avatar
Ingen fara. Så länge man kan andas så är de ingen fara.

Citera
2003-10-15, 16:17
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
jag brukar proppa i mig ca:1o stilnocts.
sen märkar ja när ja vaknar att ja har tagit fler ibland...men så länge man inte vet om det just då så e det ju lungt
kanner i gen d dar...

Bio: kan och kan, man kan val ta hur manga som helst efter ett tag. men enligt lakare inte mer an 20mg. fragan mig inte varfor men min lakare ringde till ja ngn dar pa tillverka stilnoct foretaget och fragade for hon visste inte sjalv och mer an 20mg fick man tydligen inte skriva ut. bla bla bla
Citera
2003-10-15, 17:38
Awaiting Email Confirmation
Jag är knappast någon vän av pekpinnar men tabletter är inget att leka med, jag själv älskar "fludder" men det är viktigt att ha respekt för dom, att veta att det är fullt möjligt (och vanligt) med dödsfall och svåra leverskador främst när vissa piller blandas med alkohol eller överdoseras. En dos som en person uppfattar som normal kan vara direkt dödlig för en annan.

Gå in på www.fass.se och läs om preparatet. Om du högst upp till höger på första sidan klickar på "fass för förskrivare" så står det ofta väldigt utförligt om doser och överdoseringar, även om det är på läkarspråk...
Citera
2003-10-15, 17:53
Awaiting Email Confirmation
Röka stilnoct?

Läste att någon skrev att man skulle röka en till två st. Går det?
Kan man röka sobril också, typ som de gamla rohypnolen (inte de gröna) ?
Ska nog prova ikväll..

2047
Citera
2003-10-16, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2047
Läste att någon skrev att man skulle röka en till två st. Går det?
Kan man röka sobril också, typ som de gamla rohypnolen (inte de gröna) ?
Ska nog prova ikväll..

2047

Kan man få en tripprapport? Om du provade. Nyfiken..
Citera
2003-10-17, 09:38
Medlem
Miffon... Ett av de få ord som dycker upp, som sagt, ha respekt för pillerna, man behöver inte överdosera för att få ruset av de där pillerna, har ätit treo comp, citodon och nobligan i tio år, det tar flera år innan man kan käka 12-15 citodon per dag utan att må skit, få andningsuppehåll osv osv..

Löjligt att röka något som är preparerat med glidmedel för att glida ner i halsen på dig, du får ruset i alla fall. Känns lite som att fundera på att pressa ihop tobaken ifrån ciggen och tugga den,, bara för att det går..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in