Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-06, 17:59
Medlem
Fbadgers avatar
Hej jag har strul med min laptop en Amilo m3438g .. skärmen blinkar och datorn verkar hänga sig . problemet uppstår när jag installerar grafik drivrutinerna från fujitsu siemens hemsida , där jag sökt på själva data namnet.
När man kör på drivrutinerna från Windows funkar bra det inget blink med skärmen , bara det vanliga hackandet när man använder fönster osv.

Tipset jag har fått är det : ladda ner från Nvdias hemsida så går det nog bra . svaret är Nej det gick inte bra , kanske om jag skulle hittat dom för Geforce 6800 Go som verkar vara gömda där bara ultra haxers kan hitta dom , istället har jag provat runt lite men inget verkar funka ...
så .. några förslag?
Citera
2009-04-06, 18:34
Medlem
Kyrioss avatar
Vad var problemet? Den mest signifikanta siffran (störst värde) i 6800 är 6. Alltså är det från 6-serien.

http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_182.50_whql_uk.html
Citera
2009-04-06, 19:21
Medlem
Fbadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrios
Vad var problemet? Den mest signifikanta siffran (störst värde) i 6800 är 6. Alltså är det från 6-serien.

http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_182.50_whql_uk.html

Jo det skulle varit underbart om det var så , men jag ser att jag tappat mig och utelämnat info , när jag använder denna driv , så får jag felmeddelandet att setup inte hittar ngn kompatibel hårdvara.

men tack för svar :=)
Citera
2009-04-06, 22:45
Medlem
Kyrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbadger
Jo det skulle varit underbart om det var så , men jag ser att jag tappat mig och utelämnat info , när jag använder denna driv , så får jag felmeddelandet att setup inte hittar ngn kompatibel hårdvara.

men tack för svar :=)
I framtiden så kanske du borde komma ihåg att nämna sådana saker? Och andra nödvändiga detaljer såsom OS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in