2009-04-06, 13:45
Medlem
Är så inihelvetes förbannad och irriterad just nu!!!!!!

Varje gång jag trycker på ikonen firefox så kommer det en JÄVLA fitt ruta upp och säger fel i chrome-registeringen. Vet inte längre vad jag ska göra åt saken. Jag har installerat om firefox, inaktiverat alla mina tillägg och det vill ändå inte bort

HJÄLP MIG!!! blir så jävla less över detta
Senast redigerad av CyrusGNetWork 2009-04-06 kl. 13:56. Anledning: Urusel rubrik
Citera
2009-04-06, 13:52
Medlem
SilentVictorys avatar
Stackars lilla människa då

Ska jag vara snäll och göra livet lite enklare för dig.
Ta då en titt på denna länken https://support.mozilla.com/en-US/kb...tration+failed detta kanske kan tillfredställa dig
Citera
2009-04-06, 13:54
Medlem
micaeles avatar
Utöver länken du fick ovanför finns det ett flertal sidor genom en enkel Googlesökning där du får än mer tips och råd.
Citera
2009-04-06, 14:06
Medlem
Jag har sökt på google, det stod att man skulle försöka köra som administratör och det funkade men problemet återstår när jag bara trycker på ikonen.

Nästa steg var att jag gick in på inställningar för firefox och markerade "Kör som administratör" men nu så måste jag acceptera att firefox ska startas varje gång jag ska in på internet och när firefox öppnas så kommer min tilläggs ruta upp....

Vad gör jag för fel....
Citera
2009-04-06, 19:12
Medlem
Bump Hjälp.

Jag är inte så bra på datorer
Citera
2009-04-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Stackars lilla människa då

Ska jag vara snäll och göra livet lite enklare för dig.
Ta då en titt på denna länken https://support.mozilla.com/en-US/kb...tration+failed detta kanske kan tillfredställa dig

Har redan sökt på denna sida hjälper mig inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in