2009-04-06, 13:08
Medlem
Transformers avatar
Hall dr!
Jag vill trycka p att jag inte p ngot stt vill skylta med frsljningen av detta.

MacHeist 3 har nu gtt ut med ett erbjudande s att du fr 12 (riktigt bra?) applikationer fr $39 (US dollar). https://secure.macheist.com/
Har haft en polare som kpte det och r riktigt njd. Jag vill dock grna ha lite objektiv (eller en annan subjektiv) vy av det hela, s jag frgar hr.

Thoughts and thinkings?
Citera
2009-04-06, 17:42
Medlem
Tycker att de tidigare MacHeisterna varit mer prisvrda, men allt beror ju p vad man letar efter fr program.

Jag har demot fr SousChef och tycker det r helt underbart, s bara det skulle nstan gra det vrt att kpa paketet. Men nu finns det ju andra stt att f tag p program, tyvrr inte SousChef vad jag vet men det finns substitut.

Picturesque r ven det ett intressant program (fr mig) s hade jag haft pengar hade jag ltt kpt paketet.

Men vad jag vill sga r att det r ju helt upp till dig, vad du vill ha och behver. Det finns demos du kan tanka (lagligt) fr de flesta av de programmen. Gillar du ett par stycken kan det ju vara prisvrt att kpa.
Citera
2009-04-06, 17:47
Medlem
Jag kpte bland de frsta 5000 och r helnjd. Picturesque, World of Goo, Little snapper samt espresso r de program som jag anvnder frn samlingen.

Souschef r en intressant applikation det med.

Men man fr helt enkelt kolla runt lite och se om det r ngot som passar en och sedan rkna ihop summan. Har du flera program som du r intresserad av s r det helt klart vrt de pengarna.
Citera
2009-04-17, 22:44
Medlem
Mackells avatar
Det r inte bara en frsljning av programpaket utan ven "tvlingar" fre som man fr program och "rabattdollar" upp till 10 nr man kper paketet. Vi kanske ska hlla gongen ppna och tipsa nr de kr i gng igen

Om man gillar puzzel och problemlsningar s kan man delta annars finns det helt frdiga lsningar i deras forum dagen drp och det r bara att flja - tar ett par minuter och sedan har man ett par program. Det kan g snabbare n att leta, dela och ev ha problem med serials. I r var det riktigt bra program tycker jag. Jag missade ngon tvling s jag fick inte alla men har installerat och anvnder MacDust, ShoveBox, All Secure, OverFlow, Hyperspaces, DevonThink, BablebloX, Typinator och lilla Scribbles som jag verkligen gillar. Process ska jag titta lite nrmare p och det ligger det ngra backupdisken som kanske kan komma till anvndning senare

Som sagt, nr det blir dags igen kan vi vl tipsa varandra om nr det r och vilka program man fr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in