• 1
  • 2
2010-03-07, 01:56
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Problemet är födmodligen att du inte sökt bättre och läst att det sker automagiskt efter någon dag när uppdateringen skett...

Han sökte åtminstone gör han fortfarande bättre än 99% av alla användare på forumet
2010-03-07, 02:08
Medlem
secretobsessions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Numera är det 200 inlägg som gäller. Vilket gör att imorgon eller möjligen i övermorgon så kommer du att ha tillgång till Laidback.

konstigt. För jag kommer inte in.
2010-03-07, 02:10
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretobsession
konstigt. För jag kommer inte in.
Nja du har inte varit medlem i 6 månader än...

EDIT har förmågan till egna initiativ totalt försvunnit?
(¯`°•¸ Saker ni bör läsa innan ny trådstart ¸•°´¯)
FAQ 2.0 - Läs innan du ställer en fråga
Ger 4
Citat:
Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.

Systemet uppdaterar automatiskt rättigheterna en gång per dygn. Därför kan du behöva vänta upp till ett dygn från det att du uppfyller kraven tills det att du får tillgång till forumet.
Senast redigerad av epost72 2010-03-07 kl. 02:16.
2010-03-07, 02:14
Medlem
secretobsessions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nja du har inte varit medlem i 6 månader än...

ops. 2v kvar
2010-06-20, 00:38
Medlem
Tratexs avatar
Inte heller jag hittar Laidback trots att jag har 324 inlägg när detta skrivs och medlem i 6 månader + 8 dagar. Skrollade längst ner men ser inget särskilt där.... Behöver jag mot all förmodan glasögon eller kan någon upplysa mig i denna viktiga fråga?
2010-06-20, 00:43
Medlem
Tant_Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratex
Inte heller jag hittar Laidback trots att jag har 324 inlägg när detta skrivs och medlem i 6 månader + 8 dagar. Skrollade längst ner men ser inget särskilt där.... Behöver jag mot all förmodan glasögon eller kan någon upplysa mig i denna viktiga fråga?
http://i46.tinypic.com/24buohi.jpg
Ser du nu?
2010-06-20, 00:44
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratex
Nja snarare behöver du lektioner i matematik 12/7 2010 lär du komma in i Laidback.
Senast redigerad av epost72 2010-06-20 kl. 00:52.
2010-06-20, 00:47
Medlem
Tratexs avatar
Ha ha, jösses vad det kan bli. Ja, mattematik har aldrig varit min starka sida och i kombination med nattligt intag av rusdrycker kan resultatet bara bli fiasko. Jag drar mig tillbaka under en sten och skäms och kommer inte fram förens den 12/7. Tackar för klargörandet.
2010-08-02, 10:54
Medlem
fanskithelvetes avatar
Aha, det har höjts till 200 inlägg. Surt för småpostare som mig. Men nu vet jag, får ha tålamod.
2010-08-02, 13:48
Medlem
Ett Hunds avatar
Ur Flashback FAQ:en:

Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.

Systemet uppdaterar automatiskt rättigheterna en gång per dygn. Därför kan du behöva vänta upp till ett dygn från det att du uppfyller kraven tills det att du får tillgång till forumet.

Tråd låst.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in