2009-04-04, 16:30
Medlem
Armalitess avatar
Tjo!

Har ett hrymt jobbigt problem.
Det r s att jag har haft lite kul i Moviemaker och gjort en Lumpen film som jag tnkte visa fr mina vapenbrder

Nu nr Filmen r klar ska den publiceras fr att kunna visas. Det som hnder r att det inte alls gr. Har frskt mig p problemet lnge nu och brjar trttna.

Den publiceras i typ 4-6% sen kommer felmeddelandet upp.

Typ " Windows kan inte publicera filmen eftersom Orginalfilerna inte kan hittas, Platsen som du har valt r inte tillnglig eller Orginalplatsen finns ej. "

Sjukt jobbigt. Har kollat. Alla orginalfiler finns kvar. Platsen Finns.

Ngon som vet vad jag kan gra?
Citera
2009-04-04, 17:45
Medlem
Jag har varit med om samma sak. Min film stannade p 70%. Det enda som jag kunde gra d var att konvertera om filen innan jag la in den i Win moviemaker. Det kan du gra med en massa program som gr att googla efter. konvertera den till divx ven om den redan r det.
Citera
2009-04-04, 20:12
Medlem
Armalitess avatar
Sitter vid en XP dator nu, gr det att spela upp filmen i en XP moviemaker om filmen r gjord i Moviemaker Vista. Gr det?
Citera
2009-04-04, 20:18
Medlem
Med strsta sannolikhet s borde det g.
Citera
2009-04-04, 20:29
Medlem
Armalitess avatar
Nope, det gr inte.
Den sger att den inte supportar filen.

Vet du om det finns ntt program eller ntt man kan ladda ner fr att se filmen (som inte r publicerad)
Citera
2009-04-04, 20:37
Medlem
ladda ner vilken film, allts r det en film som ligger p ntet du ska gra om?
Citera
2009-04-05, 01:28
Medlem
Profaxs avatar
En bi-frga. Hur gr man fr att skrmslckaren inte ska aktiveras nr man har mediaplayer igng?
Citera
2009-04-05, 04:03
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
En bi-frga. Hur gr man fr att skrmslckaren inte ska aktiveras nr man har mediaplayer igng?

hur i h-e fr du det till en bifrga? den rr inte filmklippning, den rr inte windows moviemaker och den rr definitivt inte lumpen.

Kolla i instllningarna i wmp.
Citera
2009-04-05, 17:31
Medlem
Armalitess avatar
Tack fr era svar.

Jag lste problemet med att gra om filmen och inte hlla p och rra om filerna. Det var lite jobbigt med men den var endast 6min lng.

Men jag har lrt mig en lxa ifall.
Citera
2012-08-15, 10:32
Medlem
jGuruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armalites
Tack fr era svar.

Jag lste problemet med att gra om filmen och inte hlla p och rra om filerna. Det var lite jobbigt med men den var endast 6min lng.

Men jag har lrt mig en lxa ifall.

Ingen som vet ngon annan lsning p det hr cp-problemet? Samma sak har drabbat mig och jag vet att allt stmmer, har utrymme och inget har flyttats mm men skiten vgrar fungera bara!

Hatar movie maker!
Senast redigerad av jGurun 2012-08-15 kl. 10:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in