Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Hur kan Flashback dra till sig mer profiler till sina led, som det är nu finns det ett fåtal profiler på Flashback. Vi vill alla att det kommer fler människor hit, människor som inser att Flashback är det närmaste sanningen som finns inom Sverige. Så hur får man människor att intressera sig för något? Man har profiler/skribenter som verkligen är något att ha, människor ska tänka ***** har skrivit något det måste jag läsa. Det handlar inte om att bli "kändis" det handlar om att Flashback behöver ledstjärnor som ger kvalité till forumet.
Jag anser att det ska komma en ny titel för dessa människor och även en sektion där man kan publicera krönikor och tankar. En sorts elit, den finns väl i viss mån redan men det är dags att alla får ta del av den.
Det är svårt att förstå vad du menar... ska Flashback, i princip, anställa proffessionella debatörer? För att vrida upp nivån på diskussionerna? Eller är det vanliga användare som ska "höjjas upp" till en annan medlemsnivå?
Personligen tycker jag att själva charmen med FB ligger i att det är ett forum där helt vanliga människor av alla de slag samlas och kan diskutera vad som helst! Ska man blanda in en massa proffstyckare eller rangordna användare efter debattförmåga tror jag att vanliga människors anseende smutsas ned och gör dessa inlägg mindre värda, än inlägg från denna elit.
Visst kan en del debattörer hålla låg nivå ibland, men det är inget jag stör mig på för jämnan.
Det är en bra idé att ha en forumdel med krönikor, men faller inte Laidback in i den kategorin lite?