2009-04-04, 11:33
Medlem
Ryougis avatar
Får ursäkta om det faktiskt fanns en passande plats för detta, men inget som jag kunde se.

Hur går de till vägas när de ska installera TV uttag?
Jag vill inte hålla på att ta bort alla saker från en hylla jag har bara för att flytta på den, jag har en byrå bredvid som då tar lite mindre plats men går att flytta på. Säg, den är runt 1 meter, skulle det räcka att flytta på för att installera ett uttag? Eller skulle det t.om. gå att byta ut ett telefonjack(stavning?) till ett TV uttag?
Citera
2009-04-04, 17:27
Medlem
Pendeltågs avatar
Övrigt - sista utvägen >>>>>>>>>>> Bostad, hem och trädgård

//Moderator
Citera
2009-04-04, 17:31
Medlem
Nej ett telefonjack funkar inte. De måste komma åt tv uttaget och pilla lite med det. Kan han komma åt det med båda händerna och arbeta så, så skall det räcka. Det tar kanske fem minuter att göra det. Min "gubbe" fick arbeta igenom den hyllan jag hade, då den var för stor för att flytta.
Citera
2009-04-04, 20:43
Medlem
DennisOlofs avatar
Ryougi, förstår inte ens vad TS syftar på, du måste utveckla frågan om du ska få ett vettigt svar på din fråga.
Citera
2009-04-05, 09:18
Medlem
Ryougis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Ryougi, förstår inte ens vad TS syftar på, du måste utveckla frågan om du ska få ett vettigt svar på din fråga.

TS...?
Citera
2009-04-05, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryougi
TS...?
trådskaparen
Citera
2009-04-05, 14:36
Medlem
Ryougis avatar
Tycker frågan känns ganska uppenbar dock...

Citat:
ComHem TV uttags installation?
Citat:
Hur går de till vägas när de ska installera TV uttag?
Citat:
Jag vill inte hålla på att ta bort alla saker från en hylla jag har bara för att flytta på den, jag har en byrå bredvid som då tar lite mindre plats men går att flytta på. Säg, den är runt 1 meter, skulle det räcka att flytta på för att installera ett uttag?
Citat:
Eller skulle det t.om. gå att byta ut ett telefonjack(stavning?) till ett TV uttag?

Alltså, hur stor yta behövs för att installera ett nytt TV uttag i en vägg där det inte finns en, och hur gör de.
Citera
2009-04-05, 15:08
Medlem
Tinnituss avatar
de ändrar antennuttaget som du redan har, de sätter inte upp ett nytt uttag på en tom vägg där inget suttit förut tror jag, förutsatt att ert hus har nån form av fast tv. Är väl bäst att ringa comhem och fråga dem om nått är oklart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in