har nästan likadant fast med alkohol och CB, på alkoholen blir jag bara bakis om jag drick öl .. annars kan jag dricka vadsomhelst utan att blir bakis CB får jag inte heller någon bieffekt på
Är underligt detta. Blev aldrig bakis förr (jaja, undantaget finns i alla regler) men nu är jag bra mycket mer känslig även om jag knappast når upp till somligas dygnslånga bakisäventyr. Och detta är ett mycket ofta återkommande tema, att bakiskurvan stegrar i takt med åldern hos folk, har jag märkt.
Vad exakt beror det på? Kan det va så enkelt att man är så pass bekant med symptomen och mer medveten att de bara "känns" värre utan att faktiskt vara det? Ungefär som det är med att identifiera själva rusen. Första gångerna vet man ju knappt vad man ska vänta sig medan man numera vet exakt hur det känns. Åtminstone jag tål mer idag än förr men trots detta kan jag känna att jag har alkohol i blodet efter bara en öl vilket jag absolut inte kan minnas att jag brukade göra.
Blir hellre aldrig bakis sålänge jag undviker sprit. Kan klunka säkert 20 5.2%or utan att bli bakis dagen efter, drar jag däremot ett par 3-4 shots och någon vodka drink så mår jag oftast inte så jävla kung dagen efter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!