2003-10-22, 17:45
Medlem
Micheys avatar
hoho, Flashback har blivit så politiskt korrekt och toppstyrt så man vill ju bara spy på't....orkar inte ens utveckla tankegångarna då man inte orkar bry sig längre. Förbannat synd då Flashback har varit så bra förrut.
Citera
2003-10-22, 23:42
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michey
hoho, Flashback har blivit så politiskt korrekt och toppstyrt så man vill ju bara spy på't....orkar inte ens utveckla tankegångarna då man inte orkar bry sig längre. Förbannat synd då Flashback har varit så bra förrut.

Alla dessa påstående om att Flashback förlorat sin mening, har blivit PK osv.. BAH!

Vad grundar du det på?
Bara för att moderatorerna nu ser till att reglerna hålls hårdare, av anledningen att man vill ha en högre kvalitet betyder inte att det blivit PK.

Tala om anledningarna varför du tycker som du gör, jag vill höra!

Diskussionerna är i stort sett av samma slag som förut, och inga moderatorer lägger sig i om inte regelövertramp äger rum.

Vad exakt har hänt med forumet sedan innan som påverkat dess karaktär så exceptionellt?
Citera
2003-10-23, 00:41
Medlem
Micheys avatar
om det nu är så många påståenden enligt dig sååååå kanske det är så. Min känsla är att Flashback har varit betydligt roligare än i nuläget.

Just ditt inlägg bevisar läget just nu. En jävla massa lirare som hoppar runt och letar fel och åsikter som inte är passanda och relevanta enligt deras eget synsätt.
Citera
2003-10-23, 15:30
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
om det nu är så många påståenden enligt dig sååååå kanske det är så. Min känsla är att Flashback har varit betydligt roligare än i nuläget.

Just ditt inlägg bevisar läget just nu. En jävla massa lirare som hoppar runt och letar fel och åsikter som inte är passanda och relevanta enligt deras eget synsätt.

Fortfarande inget sakligt.

De lirare som hoppar runt och letar efter fel, är sådana som klagar utan någon som helst grund!

Det jag gjorde var helt enkelt att fråga efter en grund, till varför en del gnäller över att Flashback blivit "så politiskt korrekt och toppstyrt att man bara vill spy på't".

Du säger att folk beskaffade som jag(?), som ifrågasätter dina påståenden är ett bevis på att forumet blivit PK?

Att forumet var dråpligare förut, är väl en helt annan sak.
Om du ställer samma sorts frågeställningar som ställdes förut, tvivlar jag inte på att du får samma sorts svar.

Folket som håller till här på forumet må ha förändrats, men knappast dess image.
Citera
2003-10-23, 18:12
Medlem
Lt Schaffers avatar
Det går att bli avstängd för att i signaturen ha uppmanat till att läsa någon annans post.

Läs det här: http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=562368&postcount=1

/Lt
Citera
2003-10-23, 19:56
Medlem
Citat:

Please...

Hitta gärna den gemensamma nämnaren mellan martin1 och Hanna Paj, båda varnade av mig på forumet för invandringspolitik.

Ett tips - det är inte deras politiska synpunkter, utan deras regelbrott.

När jag rensar bort rasistiska inlägg och varnar rasister, då är det tyst från sådana som du. Sedan, när någon som struntar i reglerna och försöker förstöra debatten (och samtidigt råkar vara anti-rasist) blir bannad, då är det minsann "toppstyrning" och "maktmissbruk"...
Citera
2003-10-23, 20:32
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Den här varningen är HELT fel, allt Hanna Paj gör är att ställa några frågor inget annat och det måste man få göra.
Jag ser inget personangrepp här, det här får nog moderatorn reda ut om jag ska förstå ialla fall.

Nej, inte ska detta vara någon varning tycker jag.
Men lite skärpning vore på sin plats!
Citera
2003-10-30, 19:59
Medlem
Tja, om hon/han inte bannas, (vilket borde vara fallet med användare som användewr multipla konton å låtsas vara 2 olika personer samt sitter å backar upp sig själv i debatter) så åker iaf verderbörande in på min ignorelist........där kan vi snacka om trams. Har aldrig sett att denna person nånsin skrivit något som är värt en kommentar/svar.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in