2003-10-13, 13:09
Medlem
AFTER_BURNERs avatar
Nån som har en site där det står alla frågor/svar på delproven i Semester 2? Skulle vara grymmt tacksam för svar!

// A_B
Citera
2003-10-13, 20:19
Medlem
sysops avatar
Jag kommer inte anställa dig
Citera
2003-10-13, 20:26
Medlem
AFTER_BURNERs avatar
hehe grejen är bara att jag måste göra dom där djävla delproven på ett kapitel jag redan läst, orkar fan inte sitta å plöja skiten igen, därav detta fusk

// A_B
Citera
2004-03-25, 15:01
Medlem
banansoppas avatar
Är det inte någon som vet?
Skulle behöva det just nu.
Tack på förhand!
Citera
2007-12-12, 23:38
Medlem
oswes avatar
bump
Citera
2007-12-12, 23:43
Medlem
Kaustis avatar
CCNA är nog fan det värsta jag vet. Fortfarande inte klar med kurserna som vi skulle fixat förra året
Citera
2007-12-12, 23:47
Medlem
ugge_das_boots avatar
finns lite här och där, dock ska man ha tur om man ska hitta de aktuella..de byts ut med jämna mellanrum..tipps.. sök på skumma ryska sajter.. forum sådär
Citera
2007-12-12, 23:48
Medlem
Bitmasters avatar
Det är bara att sätta igång ett prov, kopiera en del av frågetexten och söka på den. Då hittar man nästan direkt, skulle jag tro. Om någon nu lagt upp det.

Annars är det väl bara att fråga någon som gjort delprovet redan, för de rätta svaren går att slå upp då...
Citera
2007-12-13, 11:15
Medlem
oswes avatar
Inte på final och practice final. Fick 67,3 på första final och skall göra andra nu (semester 3), deppigt om man ligger 2,7% under och inte får cetrifikatet , fast det fixar sig nog ändå. Såg att det fanns på piratebay osv, alla svar verkade dock inte vara rätt så tror det lönar sig att plugga själv.
Citera
2007-12-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oswe
Inte på final och practice final. Fick 67,3 på första final och skall göra andra nu (semester 3), deppigt om man ligger 2,7% under och inte får cetrifikatet , fast det fixar sig nog ändå. Såg att det fanns på piratebay osv, alla svar verkade dock inte vara rätt så tror det lönar sig att plugga själv.

Certifikatet får du ju inte heller förens du skrivit certet, hur många gånger du än skriver semester-proven ;P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in