Citat:
Ursprungligen postat av
Parasit99
Hatar antihistaminerna Lergigan och Theralen. Numera nästan det enda som skrivs ut vid ångest för läkarna är så satans rädda för bens, kanske med rätta, vad vet jag. Blir seg iaf skallen och sömnig, restless legs som ytterligare plåga, sedan slocknar man och har en natt framför sig med totalångest.
Egentligen så borde ingen behöva någonting för att hitta komforten förutom cannabis.
Men om man trampat runt redan i träsket redan så får man fan bita ihop o bli normal igen och då är Alimemazin och Lergigan bra för att sova(jag tar theralen när jag ska sova) på en avgiftning.
Ta aldrig någon benzo eller z-analog om du inte VERKLIGEN VET riskerna och du vet inte förens du fastnat att du fastnat.
Man dör av sånna preparat, välj alltid alimemazin och Lergigan istället för narkotika (cannabis är inte narkotika)
Jag har insomnia och har allting som finns receptbelagt som inte är narkotika för att söva mig. En vanlig natt tar jag tex 3ml 40mg/ml alimemazin, 2 propavan, 30 mg mirtazapin, melatonin 5mg och paraflex mer nyttiga tillskott för mental hälsa.