2003-10-12, 00:03
Medlem
überlords avatar
det är bara till att jämföra hur mycket tyg som täcker vardera bröst...

eller så sitter hennes vårtor under brösten och då skulle jag ändoså inte vilja se dom.
Citera
2003-10-12, 00:36
Medlem
det var en ful vårtgård i så fall...
Citera
2003-10-12, 03:36
Medlem
unikums avatar
Jag tror überlord har rätt. Den måste vara där annars har hon fel på pattarna.
Citera
2003-10-12, 04:30
Bannlyst
Det är väl egentligen inget att diskutera, utan visst fasiken visar hon vårtgården helt utan tvekan.
Citera
2003-10-12, 10:04
Medlem
überlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpotatis
det var en ful vårtgård i så fall...

Världen är full av besvikelse...
Citera
2003-10-12, 18:39
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
"helylle-artist", britney-kopia med mer gulliga låtar, superkristen framtoning och sött utseende.

Med tanke på färgskillnaden är det ju alldeles uppenbart att det inte är något annat än trosorna som skymtas.

(Man kanske kan ta tröst i att hon inte verkar särskilt bra på att hålla ihop benen...?)

Man ser ju könshår, hon har inga trosor på sig.

Och vårtgårrdarna var fina.
Citera
2003-10-12, 21:29
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Man ser ju könshår, hon har inga trosor på sig.
Japp. Dock ingen sk 'bäver'.
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Och vårtgårrdarna var fina.
Tänker du på den här? Sitter ju för fan på fel ställe...
Citera
2003-10-12, 21:45
Bannlyst
Ni ser då som ni själva vill. En del karlar drar allt ner oss alla i smutsen!Det ser ni väl tydligt att damen har ett par beiga/vita underbyxor på sig. Jo, sen om ni påstår att vårtgården är ett blåmärke(även om jag tycker att det är långsökt). Så låt gå för det då, men detta med insidan av benen, det förvånar mig att ni överhuvudtaget kan se så dåligt. Ni verkar använda tekniska beräkningar när ni kollars aker, och det är ju inte alltid så bra,"skratt"..
Citera
2003-10-12, 21:55
Bannlyst
Nu förstår jag ännu mera varför det är populärt med transsexuella ibland torskar. Ni ser ju banne mig ingen skillnad ,på varken, om det är damer eller herrar ni ser en del utav er. Det måset vara kämpigt för en dam att bli missförstådd till tusen, usch!
Citera
2003-10-12, 22:35
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Japp. Dock ingen sk 'bäver'.

Tänker du på den här? Sitter ju för fan på fel ställe...

Sitter ju olika på alla bröst, finns ingen norm för hur en vårtgård ska sitta, börja fan inte klaga på henne nu för då blir jag förbannad och börjar tro att du är bög som klagar på alla snygga tjejer.
Citera
2003-10-12, 22:38
Medlem
De Larges avatar
Vad snackar du om keve, vill du snacka om hur synd det är om kvinnor så ta det nån annanstanns, samma gäller med shemales. :mad:
Citera
2003-10-12, 22:53
Bannlyst
Ditt poäng är att det ändå måste vara hennes vårtgård som sitter där, absolut. Alla är inte lika skapta som du säger, även ifall vissa vill hävda att det är ett blåmärke eller liknande. Nej, du. Jag är inte nån som står upp för damerna inte, men när jag tänker på hur tunnelseende en man kan vara så blir jag jäkligt förbannad! Jag förstår fakstiskt överhuvudtaget inte hur ni karlar kan se på en dam på ett sådant objektfixerat sätt. För mig ter sig detta nåt så oerhört lättlurat, och som något som för er bakom ljuset. Visst är det fint med en kalasrumpa eller liknande, men desssa närmast tekniska beskrivningar på kroppsdelar är för mig mycket långsökt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in