2003-10-11, 01:51
Awaiting Email Confirmation
DIXYs avatar
inte för att göra reklam på något vis eller så, men för er som ogillar vägkameror, ta er en kik på http://www.photodefender.se

för er som vet vad jag pratar om, detta funkar som sprayen, men sitter ju kvar länngre iom det är transparant PVC material!

* Reflekterar kamerablixten så att bilden
blir överexponerad. (nummerpkylten blir
helt vit).

* Registreringsskylten blir näst intill
osynlig så endast DU vet att din bil
är skyddad.

Inlägget editerat av moderator i enlighet med reglerna om förbud av försäljning!
Citera
2003-10-11, 02:13
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Tja, ingen risk för fartkontroller är väl att ta i? Ligger det en polis med en radar i ett dike så kan du ju ha hur mycket plast du vill på nummerskylten. Dessutom borde väl en burk klarlack för en 50-lapp ha samma eventuella effekt?
Att sen sidan är full med stavfel och direkta felskrivningar och spekulationer gör ju inte att man får ett större förtroende för produkten. Dessutom saknas ju adress och ett riktigt telefonnummer.

Nä, mina vänner. Jag påstår att detta är en bluffprodukt.

/Johan
Citera
2003-10-11, 10:09
Medlem
Fat bastards avatar
Detta känns verkligen som sagt som en ren bluff, jag har tidigare jobbat många år i plastbranchen och har aldrig stött på "legering" av pvc.
Ett laminatskikt som optiskt reflekterar fotoblixtar kommer automatiskt att försämra "synligheten" för blotta ögat och borde väl då vara förbjudet om jag inte läst lagtexten fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in