Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-03-30, 22:34
Medlem
katastrof.s avatar
Bara jag som inte kommer in där?

edit: om det fungerar för någon annan, skulle ni då kunna posta ip'n till sidan här så jag kan testa med den?
Citera
2009-03-30, 22:35
Medlem
b0gfettos avatar
Ja, det är bara du.
Citera
2009-03-30, 22:35
Medlem
Muckarduvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katastrof.
Bara jag som inte kommer in där?
Ja.

http://downforeveryoneorjustme.com
Citera
2009-03-30, 22:38
Medlem
Flera olika sidor jag inte kommer in på helt plötsligt, bl a microsoft och facebook. Pokern slutade också fungera, va fan handlar detta om.
Citera
2009-03-30, 22:40
Medlem
katastrof.s avatar
som sagt, ip till microsoft.com? Det finns säkert något väldigt lätt sätt att ta reda på ip'n dit men i don't know.

Jag formaterade just datorn och under installatioanen av xp så kom det upp att en fil som skulle kopieras inte hittades på skivan, men det kan väll inte ha med detta att göra?
Citera
2009-03-30, 22:42
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katastrof.
som sagt, ip till microsoft.com? Det finns säkert något väldigt lätt sätt att ta reda på ip'n dit men i don't know.

Jag formaterade just datorn och under installatioanen av xp så kom det upp att en fil som skulle kopieras inte hittades på skivan, men det kan väll inte ha med detta att göra?

Folk med bredband2 har haft problem med facebook också, har du detta så löser det sig förmodligen snart.
Citera
2009-03-30, 22:46
Medlem
katastrof.s avatar
nej det är bara microsoft.com, vad jag vet än så länge. sitter och surfar på lite slumpmässigt valda sidor men problemet uppstår bara där..
Citera
2009-03-31, 00:29
Medlem
Andreasvbs avatar
IP just nu: 207.46.232.182

Kan inte garantera att det fungerar.

Däremot rekommenderar jag att du testar OpenDNS: 208.67.222.222 (obs, ej någon sida, skall användas som DNS).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in