Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-30, 21:15
Medlem
G2rs avatar
Någon som har något program, eller känner till, som jag kan ladda ner klipp med? Det ska ju då helst vara gratis och inget trail. Sedan vill jag också(om det går) att det ska gå att ladda ner från sidor som inte har den där linken som youtube har. Skulle vara kul när man laddar ner klipp till mobilen från andra sidor än just youtube. Använder firefox så om det är något tillägg som funkar, och är enkelt uppskattas det också .
Tack på förhand!
Citera
2009-03-30, 23:04
Medlem
G2rs avatar
ingen som vet?
Citera
2009-03-30, 23:08
Medlem
Mindstormers avatar
Prove detta: http://tinyurl.com/ca8pu9
Citera
2009-03-30, 23:16
Medlem
martiness avatar
finns 6763 st program, prova googla "youtube downloader"
Citera
2009-03-30, 23:23
Medlem
TheCazes avatar
Till Youtube finns det massvis med olika sätt och tillägg.

Men till andra sidor finns det inte lika många, därför använder jag Opera 10 till övriga sidor för video och musik hämtning.
Citera
2009-03-30, 23:32
Medlem
CronoSs avatar
File2HD funkar på de flesta sidorna.
Citera
2009-03-31, 02:02
Medlem
calsal8s avatar
Realplayer har en funktion som följer med.
Varje video du kollar på över internet, Youtube, Fotbollskanalen eller vad som helst är nedladdningsbar. Installera Real player och du kommer få en liten ruta ovanför videon du kollat på som säger "download". Videon laddas ned till önskad plats i .FLV-format som du sedan kan konvertera i t. ex Magic Video Converter.
Citera
2009-03-31, 12:38
Medlem
Sl1vers avatar
Skulle du sedan vilja "klippa ur" musiken ur dina youtube klipp så kan du ladda ner ett program som heter: Virtual Dj, väldigt bra att använda om man vill sampla saker.
Jag gör såhär:
Använder Download Helper som är en addon till Firefox.
Klickar på Download Helper och väljer att ladda ner youtube filmen i mp4 format.
Drar sedan in filen i Virtual Dj och startar konverteringen.
Vips! Så har man en fil i mp3.
Citera
2009-03-31, 12:43
Medlem
qetuRs avatar
www.file2hd.com är en ypperlig sida för sånna här ändamål.
Citera
2009-04-02, 17:44
Bannlyst
http://keepvid.com/ - helt klart det enklaste sättet
Citera
2009-07-30, 13:07
Medlem
Struttens avatar
Jag vill spara ned en sändning från nrk.no, som spelas upp i browsern med hjälp wmp. Hur gå till väga om jag inte vill spela upp varje avsnitt online och spela in, utan helt enkelt bara ladda ner? De sparas inte på hårddisken i någon tempfil bara av att jag tittat på dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in