Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-01-23, 21:38
Medlem
lekeannas avatar
Underbar tråd! Har magknip efter att ha läst igenom allt...

Ger Winnerbäck en chans att bli lost in translation:

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

blev efter en massa ändringar

Nej jag gillar det i mitt liv

Inte riktigt det han tänkt sig...
Citera
2010-01-23, 22:34
Medlem
brianmolkos avatar
På krogen blev Petter bajsnödig, han var jättehård i magen och han höll på få ut en bajskorv stor som en termos, han var tvungen att ta hjälp av sina vänner Jonas och Daniel, de fick hjälpa honom ta loss bajskorven. Petter fick ligga och föda fram korven.
Sedan när de skulle spola ner den så blev det stopp i avloppet och översvämmning på hela krogen. Petter fick betala en renovering av krogen, det blev jättedyrt.

La Posada var nödvändigt bajs Petter, var mycket svårt att få i magen och det var stor som en termos flaska foder, vilket var att ta hjälp av våra vänner, Jonas och Daniel, som hjälper stränga korv "Ta bort". Petter fick ligga ner och ge ljus åt korv.
När du sedan släpper vatten så att blockera avlopp och översvämningar i restaurangen. Petter fick betala för återuppbyggnaden av restaurangen, som var ganska dyr.
Citera
2010-01-23, 23:51
Medlem
brianmolkos avatar
hm nu har ju jag tagit i den ordning med översättning ts hade men fortsätter så

Ja i tekniken vi hade i högstadiet så byggde vi modeller av hus Tyvärr filade jag lite för mycket på en pinne så den inte passade. Då blev Daniela rasande på mig och fick inte vara med och bygga mer. Fick då bygga med Mikaela istället. Det gick lite bättre. Ja sen när vi var klara så skulle vi ta hem huset, jag fick äran att ta hem huset fast jag inte ville och det ville inte heller Mikaela. Jag dumpade iaf huset i Eköns badsjö, Det fick Mikaela väldigt orolig för hon hade skrivit sitt namn med stora bokstäver under huset om de nu skulle rensa sjön efter lik eller något, Det ligger väl idag där än om det inte ruttnat bort .

Ja, det var den här tekniken i skolan, så vi byggde en modell hemma gav mig alltför hårt på en käpp, så det inte passar. När Daniel var rasande på mig och inte delta och bygga fler. Michaela byggdes på platsen. Han gick lite bättre. Om sedan, när den är färdig kommer att ta hem huset var en stor ära för mig att ta hem huset var inte vad jag ville, och inte Michael. Jag blev av med hus FAI i Oak Island Lake, och Michael var mycket bekymrad att hon skrev sitt namn med stora bokstäver på huset, om det nu, efter rengöring kroppen i en sjö eller något, så idag när hon inte stinker.
------------------------------------------------------------
Polisronden

På torget idag sålde några nazister pepparkakor, formade som hakkors. Polisen beslagtog pepparkakorna. Tyvärr har männen fått släppas ur häktet och inget åtal mot dem. Bevismaterialet har nämligen försvunnit på mystiskt vis.

Polis Round

På denna dag i stället sålt några nazistiska pepparkaka i form av hakkors. Polisen beslagtog en morot. Tyvärr släpptes männen utan att anklagelserna mot honom. De bevis faktiskt mystiskt försvunnit.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Polisronden

Igår på stadsbiblioteket skedde ett fruktansvärt brott, två män började bråka med varandra. Det slutade med att den ene av männen tog en bok och slängde i den andres huvud. När mannen som fick boken i skallen reste sig, så gjorde mannen en hitlerhälsning. Boken han råkade få kastad i skallen var Mein Kampf skriven av just Adolf Hitler. Båda männen greps och har förhörts. Den ena misstänkt för misshandel och den andre med boken i skallen för hets mot folkgrupp. Mannen som kastade har tills vidare släppts medans den andre fortfarande hålls häktad så han vägrar uppge sin riktiga identitet. Han hävdar att han är Hitler. Polisen tror mannen råkat ut för en kraftig och mycket svår hjärnskada.

Polis Round

Igår på folkbiblioteket är ett avskyvärt brott, började två män att argumentera med andra. Resultatet blev att mannen kastade boken på den andra huvudet. När den person som fått boken i mitt huvud, som en man med en Hitlerhälsning. Boken släpptes för att få skallen skrev "Mein Kampf" av Adolf Hitler besök. Båda männen greps och förhördes. Första misstanke om misshandel och en med en bok i mitt huvud, för hets mot folkgrupp. Mannen som startade tidpunkten för dess release, medan den andra förblir i förvar och vägrar att avslöja sin verkliga identitet. Han hävdar att Hitler. Polisen tror att mannen lidit allvarlig skallskada och allvarliga.
Senast redigerad av brianmolko 2010-01-24 kl. 00:09.
Citera
2010-01-24, 00:56
Medlem
Soepas avatar
1. hör du, står du här och dreglar.

Google translate: Hej, du är här, och kvinnan?

2. abo jag är en rasist som rånar svenskar för jag är en kebabrullare och mitt namn är Achmed och jag våldtar din mamma för din mamma skämt för bara blattar säga annars är du rasist.

Google translate: Abo jag är rasist, som svenskarna, Bob, jag kebabrullare och heter Ahmed och jag våldta din mamma, din mamma skämt, bara blatta säga något annat rasistiskt
Senast redigerad av Soepa 2010-01-24 kl. 01:00.
Citera
2010-01-24, 01:22
Medlem
brianmolkos avatar
En gammal överviktig turk, köpte hundra kilo fårkött

Old övervikt turkiska hundra kilo lamm köps
Citera
2010-01-25, 10:33
Medlem
brianmolkos avatar
Jag föll i elden Ring Of Fire
Jag gick ner, ner, ner
och lågan var högre.
Och brännskador, brännskador
Eldringen
Ring of Fire.
Citera
2010-01-25, 15:37
Bannlyst
Den Svärmknullande Flygekorren
Disney fucks Flying Squirrel
Citera
2010-01-26, 09:59
Medlem
brianmolkos avatar
Jävlar den ung jäveln pissade på sig
Ditt jävla slyna förbannad på samma

Beyonce låter som en plågad sengångare när hon sjunger. Rihanna låter som hon svalt en gurka
Beyonce låter som en lat torterades när han sjunger. Rihanna låter som hon svalt en ättikslag
Citera
2010-03-15, 01:51
Medlem
crillecrilles avatar
http://img121.imageshack.us/img121/3344/71196304.png
Citera
2010-04-12, 23:38
Medlem
1. Ditt rektum är sminkat till tusen

2. Hans ändtarm är en sammansättning av tusentals

Citera
2010-04-20, 23:04