Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-21, 10:27
Medlem
brianmolkos avatar
Fanny bunny heter jag, jag ser ut som god choklad vill du ha en liten grej klia rygghåret på mig

Fanny semester ringde mig att jag ser ut som en bra choklad, vill du ha ett par saker kliar mitt hår

.................................................. .................................................. ..

ja hej det är carola. kuken och fittan spela boll, kuken vann med elva noll

Hej det här är Carol. spela boll kuk och fitta, kuk vann elva noll

.................................................. .................................................. ..
Gabbi trampade på ett löv, får en kuk i sin röv, gubben hinner spruta sitt vita mitt på gabbis skita

Gabby trampade på ett löv, en kuk i hennes röv, att gamla tiden spraya vita Gabbis center shit
.................................................. .................................................. .
(från en jätteful låt med Iggy Pop)

Can your pussy talk
Can your pussy talk
Can your pussy smile
Can your pussy frown
Can your pussy prance
Can your pussy dance
Can your pussy walk
Can your pussy talk
Pussy, pussy walk

Kan vi prata om hennes fitta
Kan din fitta leende
Kan din fitta frown
Kan din fitta Frankrike
Kan din fitta Dance
Kan din fitta gå
Fitta, fitta promenad
Citera
2010-01-21, 11:11
Medlem
1. Jag gillar och bajsa baklänges
2. Jag ville gå tillbaka och bajsa
Citera
2010-01-21, 12:20
Medlem
brianmolkos avatar
Översättning Google Translate.
Är detta forum endast kamrat, naturligtvis, att dela med mig till er, kära Flashback.

http://translate.google.com/?hl=en

1. Skriv in en fras på svenska.
2 Översätt till engelska.
3. Kopia av resultaten, översatt till spanska.
4 Samma förfarande spanska till ryska.
5 Slutligen, från Ryssland till Sverige.
6 skrattar åt resultatet.
-------------------------------------------------- -------------
Alternativ 1: Hej kexet, som är närvarande här och kollaps?
Alternativ 2: Kexet Hej, du är här, och faller sönder?
Citera
2010-01-21, 12:25
Medlem
brianmolkos avatar
Inget hinder införa fetmaavgift i Sverige

Det finns hinder som inte innefattar bördan av fetma i Sverige
Citera
2010-01-22, 18:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Version 1: En neger spelade på hästar, han blev rik, men söp bort pengarna.
Version 2: Svart man spelar på hästar, de är rika, men tog pengarna.

Citera
2010-01-22, 18:28
Medlem
Scientologens avatar
1: På Nils Poppes tid fanns ingen tid för lösaktiga slynor; då var det arbetet som sattes i fokus och inget annat!

2: Nils Poppe, finns det ingen tid Promiscuous kvinnor, som hade ett arbete, som sattes i fokus, och ingenting mer!
Citera
2010-01-22, 19:42
Medlem
Bjorkahs avatar
1:Amfetamin ska man ta, det är gott

2:Amfetamin bör man ta, det bra
Citera
2010-01-22, 23:35
Medlem
1. Tomten har en skäggig pung!

2.Webbplatsen har ett skägg i pungen!
Citera
2010-01-23, 18:01
Medlem
brianmolkos avatar
Jag vet inte vad jag ska göra, det är så jag jobbar i en klädbutik. Och mitt på dagen så var det så lite kunder så jag blev trött, och lade mig och sov bakom disken, tyvärr glömde jag låsa dörren och när jag vaknade så var hela butiken plundrad

Jag vet inte vad jag ska göra, det är hur jag arbetar i en klädaffär. Klockan tolv var det som att vissa kunder, så jag är trött och jag somnade bakom disken, tyvärr, jag glömde att stänga dörren, och när jag vaknade, så det var rånade butik

------------------------------------------------------------------------------------------------

Vilken kändis skulle ni vilja stod bakom en hylla när du var i butiken. Och du kastar över en påse mjöl och den kändisen blir träffad och får mjöl över hela sig

Vilken kändis skulle du vilja vara bakom en hylla när jag var i butiken. Och tur påse mjöl, liksom kändis slå och få mjöl överallt
Citera
2010-01-23, 18:08
Medlem
brianmolkos avatar
Senaste skvallret är att Stefan Holm glömde sin rakapparats adapter för ström, och inte kunnat raka sig. Han fick då låna Sanna Kallurs epilator. Stefan Holm är nu alldeles röd i nedre delen av sitt ansikte. Hellre det än att likna en taliban lär han ha sagt.

Senaste rykten om att Stefan Holm glömde rakapparat adapter för makt, och kunde inte rakning. Han var tvungen att ta epilator Sanna Kallur. Stefan Holm är nu alldeles röd i den undre ytan. Stället, som talibanerna sade att han hade att säga.
Citera
2010-01-23, 18:11
Medlem
brianmolkos avatar
Alltså i staden Paris inte i Paris Hilton. Jag har bl a varit och shoppat kläder, skivor, vart på museum, vart i Eiffeltornet, kollat gravar på Peré Lachaise.
Men det jag ska berätta om var att de visade ett jättekonstigt program på fransk TV. Var illafall något matprogram, två stycken killar skulle laga mat, de skulle göra wok, men plötsligt fick den ena idén att de skulle göra vårrullar. Sagt och Gjort. Bara det att de tydligen inte blev så bra fula i form och så vidare. En av dem blev lyckad, då tar den ena kocken den och erbjuder bara fula misslyckade vårrullar till den andra kocken. Då börjar den andra kocken gråta och springer iväg.
jag vet inte hur det hela slutade för de kom in en producent och skrik bryt bryt bryt och sen visade de lite musikvideos ---------------------
--------------------------------------
Således, i staden Paris, inte Paris Hilton. Jag har tagit med affärer och kläder, lakan, vart och ett av museer, vart och ett av Eiffeltornet, kolla gravar Pere-Lachaise.
Men vad jag talar om var han var ett konstigt program på fransk TV jätte. Bad om något Tina, de två pojkarna kunde laga mat, kommer wok, men plötsligt har jag en idé till vårrullar. Är sagt och gjort. Utom att det uppenbarligen inte var så ful i god form och så vidare. En av dem var en succé, och sedan ta en av kocken och bara erbjuda det ohyggliga misslyckade vårrullar med kocken andra. Sedan börjar den andra kocken, gråt och köra.
Jag vet inte hur det hela slutade input producent och ropen Break Break Break, och visar sedan, musik, videor
Citera
2010-01-23, 18:25
Medlem
Jag skrev: Jag satte på trångströjan bak och fram på ansiktet
Blev: Jag satt på baksidan av den tvångströja och mitt ansikte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in