Vet inte om jag ska lägga den här tråden i Mac-forat eller fildelningsforat, men vi testar här.
Jag har upptäckt att Vuze är fruktansvärt slött på att ladda upp filer. Oftast får man vänta tills man har fått hem filmen/whatever innan det ens börjar laddas upp och det kommer aldrig upp i några riktiga hastigheter trots att det är nya releaser som många vill ha. Detta problem märker jag bara när jag sitter på Swebits och TL. Nu, då TL ligger nere och jag var tvungen att tanka Simpsons från Piratebay, upptäckte jag att det direkt gick upp till över 100kb/s (uppströms). Detta är hastigheter jag inte vågar drömma om när jag sitter på TL.
Transmission är den som känns mest stabil av de grafiska klienterna, men du kan alltid testa uTorrent-betan. Om du inte tycker det gör något att titta in i ett terminalfönster, är rTorrent alltid uppskattad.
Nu sitter jag på transmission. Det ser ju så härligt simpelt ut, precis som jag vill ha det. Och till råga på allt seedas The Spirit samtidigt som jag tankar den. Kanooooon!