Citat:
Ursprungligen postat av denied
Oke jag tror att WorldControl var först missförståd men nu börjar folk förstå vad han menar. WordControl jag antar att du försöker hitta en bakdör på nån porrsida eller likande eftersom detta är en känd metod för detta. Har själv inte gjort det så ofta eller med program utan mest gjort de manuelt.
Ja, jag kanske formulerade mig dåligt, bra att du förstår iallafall. Det är ingen porrsida jag vill in på, men jag kan tänka mig att porrsidor ofta använder sig av samma system.
Citat:
Ursprungligen postat av denied
De finns nog nått bruteforce program som kan kolla karaktärer mot kataloger som w33z|e säger. Har en sida där de hackas xxx passwords och liknande hela tiden. Kan posta den åt dig när jag kommer hem från jobbet, dom har mycket fina tutorials om hur man går till väga :P
Ok, det låter bra denied. Du får gärna posta den sen. Tack för hjälpen!
Jag tycker förövrigt att det är patetiskt att bemöta en fråga, eller i mitt fall ett problem, med svar som "Nej, är du dum i huvet det är omöjligt".
Såklart att det går att lösa på något sätt. Även om mina spekulationer i hur det kanske går att lösa inte fungerar så behöver man ju inte dumförklara dom, istället borde man försöka komma med andra mer trovärdiga lösningar eller skita i att svara överhuvudtaget.