Knullkontakt/Bodycontact: 3 st. En fru som sökte en till man för trekant med hennes mans medgivande. Knullade henne på hotell men det blev aldrig tillfälle för en trekant tyvärr. Hennes man satt hemma och väntade när hon kom hem med fittan full med sperma...
Den andre tjej 18 år på hotell och den tredje avsugning hemma hos henne.
VM: 4 st mellan 35-46 år som jag träffade regelbundet i bil eller hemma hos dom.
Badoo: 1 st mamma 20 år, på hotell, blyg men ville absolut bli rövknullad utan kondom.
Match.com: 1 st kvinna runt 40 som åkte 15 mil, var och fikade och sen skulle vi käka hemma hos mig. Drack vin då hon ville sova över och jag erbjöd mig att sova på soffan (hon var inte min typ och jag tänkte inte knulla henne). Hon insisterade att vi kunde sova tillsammans i sängen. När hon klädda av sig till trosorna så såg jag att hon hade hyfsad kropp ändå... Sa gonatt och efter ett tag vände jag mig och hamnade sked med henne. Hon började gnida sin röv mot mig och stöna sen var det igång. Knullade hela natten och hon gjorde ta mig fan allt. Hade kontakt ett tag men sen blev det inte mer. Hon avslöjade dock att hon brukade besöka swingersklubbar, ångrar att det inte blev mer...
Allmän chat: 1 st. Uttråkad hemmafru 52 år, som jag plockade upp med bilen när hennes man var på bandymatch. Knullade efter en väg i februari.
Har säkert glömt nån...