2015-08-13, 01:18
Medlem
Har använt mig av flertal olika sidor, alla fungerar väl sådär men tycker att dom flesta sidorna är fullproppade med kåta snubbar som spammar alla brudar och dom flesta brudarna är rätt feta och sunkiga, men alla gillar väl olika haha. Bodycontact.com har jag använt mig av i 1 år nu och det fungerar helt okej, träffat några därifrån.

www.Knullportalen.se började jag med för 3 månader sen när en polare tipsa om att han hade sett

sjukaste sakerna på deras webcamchatt, trodde inte på vad han sa men blev medlem själv haha, snackade med samma brud som han berätta om.. haha alltså va gör tjejer för uppmärksamhet. och hon är inte den enda kan jag tala om, många där gör precis vad du ber dom att göra, jag själv visar aldrig mitt ansikte så det känns rätt safe att sitta där. träffat en brud från den sidan och har fortsatt träffa henne några gånger efter. så skulle kunna säga att den sidan fungerade bäst för mig ialllafall. annars kan man ju alltid köra tinder eller liknande, men då ere lite mer utblottat.

Om ni har tips på flera roliga sidor så skriv gärna, man blir ju torsk på sånt här hahahaha
Citera
2015-08-13, 22:09
Medlem
Drogmils avatar
Träffade en brud på bodycontact som gillade yngre killar. Hon var tjock o äcklig, men ja blundade och hon sög jävligt bra. 9/11 helt okej skulle gjort det igen
Citera
2015-10-30, 14:48
Medlem
Enda sättet jag har legat, men det beror mycket på att jag är bög.
Citera
2015-11-01, 19:25
Medlem
MyskooMojss avatar
Finns det några bra sajter som är någorlunda fungerande med gratiskonto? Har upplevt att de ofta marknadsför sig att vara gratis men sen när det väl kommer att kontakta folk, nope. Är t.ex. bodycontact gratiskonto okej?
Citera
2015-12-08, 18:29
Medlem
SpritJannes avatar
Jag kör också på Knullpartner. Så mkt snubbar nuförtiden på de flesta sidor men dom har lyckats hålla en jämn nivå där.
Citera
2015-12-09, 12:48
Medlem
Knullkontakt/Bodycontact: 3 st. En fru som sökte en till man för trekant med hennes mans medgivande. Knullade henne på hotell men det blev aldrig tillfälle för en trekant tyvärr. Hennes man satt hemma och väntade när hon kom hem med fittan full med sperma...
Den andre tjej 18 år på hotell och den tredje avsugning hemma hos henne.

VM: 4 st mellan 35-46 år som jag träffade regelbundet i bil eller hemma hos dom.

Badoo: 1 st mamma 20 år, på hotell, blyg men ville absolut bli rövknullad utan kondom.

Match.com: 1 st kvinna runt 40 som åkte 15 mil, var och fikade och sen skulle vi käka hemma hos mig. Drack vin då hon ville sova över och jag erbjöd mig att sova på soffan (hon var inte min typ och jag tänkte inte knulla henne). Hon insisterade att vi kunde sova tillsammans i sängen. När hon klädda av sig till trosorna så såg jag att hon hade hyfsad kropp ändå... Sa gonatt och efter ett tag vände jag mig och hamnade sked med henne. Hon började gnida sin röv mot mig och stöna sen var det igång. Knullade hela natten och hon gjorde ta mig fan allt. Hade kontakt ett tag men sen blev det inte mer. Hon avslöjade dock att hon brukade besöka swingersklubbar, ångrar att det inte blev mer...

Allmän chat: 1 st. Uttråkad hemmafru 52 år, som jag plockade upp med bilen när hennes man var på bandymatch. Knullade efter en väg i februari.

Har säkert glömt nån...
Citera
2015-12-09, 13:39
Medlem
meramans avatar
Bodycontact har givit några trevliga träffar med en tjej som jag träffade ihop med min dåvarande tjej. Blev några trekanter.

Men annars var faktiskt Aftonbladets chat en ren guldgruva på den tiden som chatten fanns
Citera
2015-12-09, 18:16
Medlem
Orkar man psykiskt med att botanisera på knullkontaktsidor? Jag anser mig vara en man med ofattbart tålamod, men när jag är på sidor som består till 99 % av män och den 1 procenten kvinnor kan delas upp i 90 % par som söker tjej för trekant, och 10 % smällfeta gamla kvinnor som ändå tycker sig vara guds gåva till männen och har skyhöga krav på männen, ja då klarar jag inte riktigt av det längre.
Citera
2015-12-09, 19:00
Medlem
Det har hänt sig att jag fick till det. Men det händer då inte ofta så jag tror det finns bättre ställen. Vi chattade på kik. Bytte nr. Sen var det som vilken date som helst förutom att vi kunde vara mer öppna med vad vi ville ha
Citera
2015-12-09, 21:49
Medlem
Kruzs avatar
Har haft kontakt med ett par tjejer, men det har liksom inget blivit efter att vi varit på dejt tyvärr. Men nu har jag en ny jag pratar med och får se hur detta slutar.
Citera
2016-01-24, 09:41
Medlem
Tablettaskens avatar
Någon som vet om det bara är fejk konton på knullportalen.se ? Finns de verkligen riktiga tjejer som reggar sig där ?
Citera
2016-01-25, 17:56
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Nej - aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in