Citat:
Ursprungligen postat av tuvanc
Jag lever största delen av mitt liv i mina fantasier, lyssnar på musik och skapar scenarion med vänner, händelser, historier..oftast råkar jag ut för svåra saker och spelar om dem eller så blir jag erkänd som något fantastiskt, blir sedd av lyckade människor. Har viss besatthet av kändisar och framstående personer i alla områden.
Flera timmar om dagen, e 26 o har nästan inte arbetat något, inte en enda högskolepoäng. Trot inte jag kommer ur detta, är så passiv och deprimerad i perioder, vågar inte prata om de här me terapeut då de oftast inte har den utbildningen att hantera sånt här. Haft det sen jag var tonåring.
Borde jag ta livet av mig?
Hmm för det första så sluta tänka i "ska jag ta livet av mig tankar"tänk på vilka du skadar om du verkligen skulle göra det

Har själv en farsa som gorde det och han har på ett sätt skadat mig och min familj fast han var psyksjuk.Att du äns sitter här o skriver kan ju vara en bra sak då du inte verkar vara helt bortom räddning.Så tänk både 1 o 2 gånger innan du gör något dumt,du är ju bara 26 år det kan hända mycket om några år eller så.