2009-03-26, 22:08
Medlem
Tjo
Jag har läst massa tripp raporter här på forumet om olika trippar folk varit med om och vad alla har sett för saker.
Jag hade skit stora förväntningar på syra men sen vart jag bara besviken.
Jag vet inte om de jag tog var dåliga eller om de ska va så, jag hade för mig att man kunde se massa flygande grisar , monster osv osv ...

Det som hände för mig var bara att det var massa jävla färger som ändrades, omgivningen ändrades , kuddarna i rummet liksom "andades" sen var det inget mera, jag ville se allt som ni skriver om sitta o prata med typ nått spöke som inte finns eller vad som hällst.
Vart iaf grymt besviken o nu kommer jag till frågan , den dära shiva jag tog var det skit eller är det så som jag sa , eller är det värt att testa nått annat eller ta 2 st nästa gång!?
2009-03-26, 22:16
Medlem
mindgame7s avatar
Dåliga lappar!
2009-03-26, 22:27
Medlem
Ubanmeiunbans avatar
Du kanske ska ta 2-3 stycken då lovar jag att de händer saker
2009-03-26, 22:33
Medlem
jasså

vart jävligt besviken då satt o tänkte hela tiden " är det inte mer än såhär?"

Vart lite glad nu när ni säger så nästa gång köper jag 2-3 st.

Men om jag tar 1 och väntar , och det blir samma sak kan jag ta en till då? kicken hinner väll inte gå ur innan den börjar slå?
2009-03-26, 23:13
Medlem
Thubbes avatar
Trollens afton idag eller?
Varför springer alla noobs runt och förväntar sig rosa elefanter? LSDs, och andra tryptaminers effekter, är just att allting ändrar färg och form, visuellt alltså. Sen tillkommer allt annat med trippen. Det visuella är egentligen bara ca 10% av en tripp, och det är det man tyvärr inte kan fatta innan man upplevt det själv.
Om du tycker att dina synrubbningar inte var tillräckligt utan vill ta dig längre bort, gör då det, men förvänta dig inte tomtar och troll på högre doser heller.
Senast redigerad av Thubbe 2009-03-27 kl. 00:01.
2009-03-26, 23:38
Medlem
Chaco Substrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Det visuella är egentligen bara ca 90% av en tripp, och det är det man tyvärr inte kan fatta innan man upplevt det själv.

90% alltså? Hur kom du fram till det? Menar du i volym eller underhållningsvärde? Jag tycker allt annat i en tripp är mycket viktigare än det visuella (undantaget dmt). Vackra färger kan man ju få av att gnugga sig i ögonen.

Till TS: Jag tror chansen är större att det är hos dig felet ligger snarare än hos substansen. Du vill ha nåt annat än psykedeliska tryptaminer. Om du vill snacka med spöken finns lättilgängliga blad att tugga på hos varje välsorterad trädgårdsentusiast, påpekas bör dock att dessa innehåller nervgift vilket innebär att trippar gärna slutar på akuten.

Om du vill fortsätta med syra kan du ju prova en så kallad "heroisk" dos. Ta några lappar i ett nafs och förbered dig inte på någonting (eftersom det inte går att förbereda sig.). Du kommer knappast se tomtarna, men har du (o)tur får du uppleva hur det känns att aldrig ha fötts, samtidigt som du dött för miljoner år sedan, samtidigt som tiden upphört att gå. Att ta mycket lsd på en gång är mkt "hardcore" och nåt du kan skryta för barnbarnen om när du har sådana.
2009-03-27, 00:01
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaco Substral
90% alltså? Hur kom du fram till det? Menar du i volym eller underhållningsvärde? Jag tycker allt annat i en tripp är mycket viktigare än det visuella (undantaget dmt). Vackra färger kan man ju få av att gnugga sig i ögonen.
Oj, menade förstås tvärtom! ska ändra genast!
2009-03-28, 03:14
Medlem
sv:

Ja har tagit lsd två ggr, en gång lapp och en gång flytande. Men grejjen med lsd är att allt handlar om i vilket sinnes stadie du är i....är man "go whit the flow" så händer det mer saker än man någonsin kunnat tänka sej! Det mesta sitter i huvet när man tar droger som lsd, har vänner som tagit lsd i 4 år nu och alla säger samma sak! töm huvet på krav på hur det "ska va" och njut av resan bara!
Senast redigerad av proll 2009-03-28 kl. 03:17.
2009-03-28, 09:17
Medlem
LevOchLatLevas avatar
troll troll troll
2009-03-28, 12:33
Medlem
qetuRs avatar
Jahap, det här var ju ingen tripprapport. Vill du diskutera det vidare, ta kanske in titt i Hallis forumet.

Låst!

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in