2009-03-26, 02:29
Medlem
countingcrowss avatar
Jag ska under sommaren dra ut och tågluffa med en kompis i Europa. Jag skulle vilja ha tips på länder i Europa som är säkra, bra och billiga att tatuera sig i så att jag kan ta mig en sväng om och skaffa mig en fet sleeve för en billig peng

Anledningen till att jag inte postar i "utländska stuidos" är just för att namnen inte är min första prioritet.

Tack på förhand!
Citera
2009-03-26, 06:10
Medlem
Macabre666s avatar
Lycka till med att köra en hel sleeve på en sittning!
Citera
2009-03-26, 10:59
Medlem
Sverige är inte bara säkert och bra utan billigt som satan sett till kvaliteten på arbetet.
Citera
2009-03-26, 12:02
Medlem
Är det så smart att luffa under läkninsperioden ? :P
Citera
2009-03-26, 21:14
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macabre666
Lycka till med att köra en hel sleeve på en sittning!

Jag inte skaffa en hel sleeve, jag förtydligade inte detta, utan snarare bara en på överarmen och sedan ska jag tågluffa i minst tre veckor, vilket ger mig mer tid än en sittning.
Citera
2009-03-26, 21:15
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jestr
Är det så smart att luffa under läkninsperioden ? :P

Jag tror inte det lär bli så luffigt då jag inte hade tänkt mig en resa fylld av festande och knarkande, således kommer jag inte att sova i en soptunna.

Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Sverige är inte bara säkert och bra utan billigt som satan sett till kvaliteten på arbetet.
Okej, du har antagligen en poäng även om man kan diskutera huruvida det verkligen är så billigt i Sverige. Detta utesluter dock inte det faktum att det kan finnas länder som är billigare och ändå uppfyller bra hygien och teknik.
Senast redigerad av countingcrows 2009-03-26 kl. 21:20.
Citera
2009-03-26, 21:35
Medlem
Macabre666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Jag inte skaffa en hel sleeve, jag förtydligade inte detta, utan snarare bara en på överarmen och sedan ska jag tågluffa i minst tre veckor, vilket ger mig mer tid än en sittning.

Man brukar låta tatueringen läka mellan sittningar, vilken tar 2-4 veckor.
Tre veckors tågluff lämnar inte utrymme för mer än en sittning.
Citera
2009-03-26, 22:09
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macabre666
Man brukar låta tatueringen läka mellan sittningar, vilken tar 2-4 veckor.
Tre veckors tågluff lämnar inte utrymme för mer än en sittning.

Jaha, detta var jag inte alls medveten om. Min kompis gjorde nyligen en liknande grejj när vi var i Chile och då väntade man inte så länge mellan sittningar. Kan tilläggas att detta inte var någon skum underground studio utan hygienen verkade vara rätt bra.

Om så är fallet, så kanske det är lika bra att någon moderator stänger ner detta fiasko till tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in