Morrs.
Jag har problem med vad jag antar är virus eller liknande: Vissa program går inte att starta (mIRC alltid, samt vissa andra program IBLAND), när man försöker starta programmen(har testat olika vägar att starta) så jobbar timglaset i nån tiondels sekund och sen händer
ingenting mer. Jag har avinstallerat/ominstallerat programmen och testat verkligen ALLT jag kan komma på.
Nu har det gått så långt att jag formaterat datorn
2 gånger och installerat allt igen både med antivirusprogram inlagt och utan (är ingen fan av antivirus och det har gått bra utan i ~5 år). Men jag har fortfarande samma problem: mIRC startar inte, vissa andra program startar lite när de vill, och internet lägger ner ibland men funkar efter en reboot.
Är så jävla lack på detta och jag har testat _allt_ jag kan tänka mig de senaste 6-8 dagarna. Det enda jag kan komma på nu är:
Är mitt piratkopierade windows xp pro, broken? Den som jag fick tag på när jag skulle formatera alltså, hade en annan kopia/version innan jag fick problem, men tappat bort den skivan. Dvs, om jag fixar en annan WXP-skiva och formaterar + installerar windows med, visst fan måste datorn funka då...?
Får ta och tacka på förhand så mycket